{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Banjalučka "Vitaminka" uvela nove tehnologije u proizvodnji

F
29.5.2007. u 15:06
0
0
Banjalučka "Vitaminka" uvela nove tehnologije u proizvodnji
0
Banjalučka "Vitaminka" uvela nove tehnologije u proizvodnji
Foto: Arhiv
Banjalučka Fabrika za preradu voća i povrća „Vitaminka“ je zahvaljući savremenoj opremi i uvođenjem novih tehnologija u preradi voća i povrća, te proizvodnji sokova osigurala kapacitet od 10.000 litara soka na sat.
„Zahvaljujući novim tehnologijama u proizvodnji već u prvom kvartalu ove godine imali smo rekordnu proizvodnju od 3.895 tona soka“, rekao je Žarko Mikić, direktor „Vitaminke“ na pres-konferenciji u ovoj fabrici precizirajući da je u savremenu opremu preduzeće uložilo 25 miliona KM.

Podsjetivši da je proizvodnja za godinu dana u 2006. iznosila 7.672 tone, Mikić je naglasio da je jasno da je to preduzeće u prilici ne samo da zadovolji ukupne potrebe našeg tržišta nego i dio zahtjeva tržišta u regionu.

„Vitaminka“ putem ugovora o otkupu voća s 30 zadruga osigurava prihod za više od 3.000 domaćinstava samo u segmentu proizvodnje sokova.

Tom broju, kako je naveo, treba dodati i 100 ugovora s dobavljačima koji se tiču kupovine pakovnog materijala, šećera i drugih repromaterijala.

„Procjenjuje se da je broj građana koji osiguravaju prihod putem saradnje s 'Vitaminkom' oko 50.000“, kazao je direktor ovog preduzeća.

Potvrdio je i da još traju pregorori s hrvatskom „Podravkom“ koja je zainteresirana za kupovinu „Vitaminke“ te da je osnovni dio tih pregovora o cijeni koja bi mogla da bude oko 30 miliona eura, ali Mikić nije želio ni da potvrdi ni da dematuje da li je to mogući iznos koji bi bio plaćen za ovo preduzeće.

„Vitaminka“ svoje proizvode uspješno plasira na tržište Hrvatske, te zemalja Evropske unije, gdje je tokom 2006.godine izvezla 3.500 tona proizvoda.

Direktor prodaje Pero Marić najavio je i proširenje postojećeg izvoza na tržište Srbije, gdje postoji problem plasmana zbog administrativnih barijera te zemlje, odnosno uvećanih akciza.

Predstavnici „Vitaminke“ ukazali su tokom danas organiziranog „Dana otvorenih vrata“ za predstavnike medija da se to preduzeće suočava i s problemom nabavke potrebne ambalaže u BiH, ilustrujući to činjenicom da za ambalažu izdvaja jedak iznos kao i za voće i povrće.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: