Novi logotip je službeno predstavljen u Muzičkom paviljonu parka Petar Kočić u Banjoj Luci, a brojnim novinarima se na početku druženja obratio generalni direktor pivare Nicholas Penny.
On je naglasio kako je odluka o promjeni logotipa nastala kao proizvod posvećenosti neprestanom razvoju i budućnosti te uspostavljanju još snažnije veze sa historijom preduzeća i dugogodišnjim kvalitetom njegovih proizvoda.
"Oslanjajući se na tradiciju koja nam je svima od neprocjenjive važnosti i iskustvo koje nam daje stabilan oslonac u poslovanju, promjene vidimo kao mogućnost da se bolje pozicioniramo na tržištu", rekao je Nicholas Penny.
Direktor Banjalučke pivare je naglasio kako uprava kompanije smatra da će se i na ovaj način osnažiti postojeća saradnja sa potrošačima, a da je novi logotip i jedan od načina da se izgrade nova partnerstva.
Na današnjoj promociji je navedeno da se na novom logu nalazi godina osnivanja pivare, koja je od izuzetne važnosti za kompaniju, ali i tradicionalni predmeti pomoću kojih je godinama stvaran okus piva sa obala Vrbasa.