biznis
45

ASBIS slavi petu godišnjicu uspješne servisne podrške za Apple proizvode u BiH

Sponzorirani članak
Ove godine je ASBIS-ov petogodišnji rad na servisnoj podršci za Apple proizvode u BiH krunisan proširenjem Ugovora, čime je kompanija ASBIS postala Apple Authorised Service Provider i za iPhone i Beats proizvode.

ASBIS d.o.o. već više od pet godina pruža svojim kupcima punu tehničku i servisnu podršku za Apple Mac, iPad i iPod proizvode, dok je od 31.03.2015. godine postalo i ovlašteni Apple servisni centar za iPhone i Beats by DRE proizvode.

Korisnici svoje uređaje mogu predati u ASBIS servisni centar u ulici Džemala Bijedića 162, Sarajevo. Kao i svaki ovlašteni servis brenda Apple, ASBIS je u mogućnosti servisirati uređaje kupljene bilo gdje u svijetu.

U skladu sa AASP pravilnikom ASBIS d.o.o. zapošljava Apple certificirane tehničare (ACMT) i Apple Certified Support Professional (ASCP) koji mogu pomoći prilikom konfiguracije vašeg OS X sistema. Uposlenici redovno prolaze Apple-ovu obuku i procjene, tako da korisnici mogu biti sigurni da će im pomoći visoko kvalificirani i iskusni profesionalci.

Kompanija ASBIS d.o.o. takođe preko mreže ovlaštenih partnera vrši prodaju Apple proizvoda Mac, iPad, iPod, iPhone, Beats te pripadajućih asesoara na teritoriji Bosne i Hercegovine. Više informacija o kompaniji ASBIS na web adresi www.asbis.ba

Radno vrijeme ASBIS servisa: Ponedjeljak – petak: 09:00-17:00h Email: [email protected]

Web:www.asbis.ba Tel: 033/943-901 ili 033/943-902