{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


ASA grupacija ostvarila rast prihoda od 21 posto

F
10.6.2011. u 15:11
0
2
ASA grupacija ostvarila rast prihoda od 21 posto
0
ASA grupacija ostvarila rast prihoda od 21 posto
Direktor za prodaju ASA grupacije Eldin Hadžiselimović zadovoljan je rezultatima poslovanja Grupacije u prvih pet mjeseci 2011. godine.
Vođena poslovnom strategijom usmjerenom ka visokom stepenu zadovoljstva kupaca, profitabilnom rastu i društvenoj odgovornosti, ASA grupacija je ostvarila rast od 21 posto u odnosu na isti period prošle godine.

"Možemo reći da nam ostvareni rezultati za prvih pet mjeseci 2011. godine daju za pravo da pokažemo zadovoljstvo dosad ostvarenim. Poslovni prihodi su veći za 21 posto u odnosu na prošlu godinu, odnosno za 7 posto u odnosu na plan za 2011. godinu, navodi Hadžiselimović, saopćeno je iz Asa Grupacije.

Ističe kako je sinergetski nastup svih firmi unutar ASA grupacije prema njihovim potencijalnim kupcima sastavni dio strateškog cilja ove grupacije.

"U proteklom periodu smo prvi put uspjeli kombinovati ponudu baziranu na dijelu našeg "core businessa“, dakle prodaja automobila i finansijskih usluga. U pitanju je bio početak marketing kampanje Start paket za Škoda Fabia. Odobrena je i marketing kampanja Edition paket za VW Golf. Spomenuti paketi su koncipirani tako da daju odgovarajuće pogodnosti za krajnje kupce, a istovremeno maksimiziraju naše rezultate kao Grupacije", kazao je Hadžiselimović.

Dodaje kako je jedini način upoznavanja i razumijevanja potreba kupaca, biti u dnevnom kontaktu s njima. To se ostvaruje kroz aktivan pristup na tržištu. Također, informacije prodajnog osoblja ove kompanije i Ankete o zadovoljstvu kupca doprinose boljem upoznavanju.

"Planiramo investirati odgovarajuća sredstva kako bi nivo zadovoljstva naših kupaca mogli mjeriti i na vrijeme reagovati. ASA je prvenstveno prodajna organizacija i iz tog razloga je bitno da kupac uvijek bude na prvom mjestu. Potrebno je da svi dodatno investiramo u razumijevanje naših kupaca, kao i onoga šta radi konkurencija. To je proces, ali mi odlučno pristupamo implementaciji naše poslovne strategije", poručio je Hadžiselimović.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: