{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


FOTO
/
Ambalaže bh. brendova osvojile priznanja i u Hrvatskoj

S
16.5.2011. u 15:06
0
0
Ambalaže bh. brendova osvojile priznanja i u Hrvatskoj
0
Ambalaže bh. brendova osvojile priznanja i u Hrvatskoj
Značaj projekta Re*branding, koji za cilj ima unapređenje vizuelnih i marketing komunikacija bh. proizvođača, nisu prepoznali samo domaći proizvođači, već i jedan od značajnijihfestivala ambalaže - FEST.A CROPAK 2011.
Agencija za komunikacije Mark IN, koja je i autor projekta Re*branding, učestvovala je u selekciji proizvoda za najbolju ambalažu na hrvatskom i regionalnom tržištu.

Kao jedan od selektora i članova žirija, u maloj dvorani Vatroslava Lisinskog u Zagrebu, gdje su dodijeljene nagrade za najbolju ambalažu na hrvatskom tržištu CROPAK 2011 i za najbolju ambalažu na tržištu regije REGPAK 2011, učestvovala je i Selma Operhal, kreativna direktorica Agencije Mark IN.


Cilj konkursa CROPAK i REGPAK je promovisati, istaknuti i nagraditi proizvođače, dizajnere i korisnike ambalaže kao sredstva zaštite, identifikacije i promocije proizvoda, te poticanjem konkurentnosti pomicati granice u promišljanju ambalaže u skladu sa visokim standardima i zahtjevima struke.

Agencija Mark IN je kroz svoj projekat Re*branding izuzetnu pažnju posvetila modernizaciji ambalaže domaćih bh. proizvoda u skladu sa visokim standardima struke, što se direktno reflektuje na njihovo uspješnije pozicioniranje u odnosu na stranu konkurenciju na tržištu naše zemlje. Promovisanjem bh. proizvoda na jednom od značajnijih Festivala ambalaže - FEST.A CROPAK 2011, također u okviru projekta Re*branding, domaćim proizvodima se pružila prilika da istupe izvan okvira bh. tržišta i da ravnopravno pariraju stranoj konkurenciji u oblasti vizuelnog identiteta.

U konkurenciji za dodjelu nagrada FEST.A CROPAK-a 2011, centralnog događaja u ambalažnoj industriji Hrvatske i regije, koji se održavao 5. i 6. maja u Zagrebu, našlo se oko 200 proizvoda, među kojima i proizvodi iz Bosne i Hercegovine. Među nominovanim proizvodima iz Bosne i Hercegovine našli su se Mak Zara, Menpro sa brandom Premi i Sarajevsko premium pivo. U kategoriji Tehnička izvedba ambalaže, nagrada je dodijeljena upravo bh. proizvodu, Sarajevskom premium pivu, dok su se među pobjednicima u različitim kategorijama našli i Fructal Natura, Dorina Fifty, Ekstra djevičansko maslinovo ulje "Sveti Ivan", Lino Lada i Pjenušac Poj.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: