Agencija za komunikacije Mark IN, koja je i autor projekta Re*branding, učestvovala je u selekciji proizvoda za najbolju ambalažu na hrvatskom i regionalnom tržištu.
Kao jedan od selektora i članova žirija, u maloj dvorani Vatroslava Lisinskog u Zagrebu, gdje su dodijeljene nagrade za najbolju ambalažu na hrvatskom tržištu CROPAK 2011 i za najbolju ambalažu na tržištu regije REGPAK 2011, učestvovala je i Selma Operhal, kreativna direktorica Agencije Mark IN.
Agencija Mark IN je kroz svoj projekat Rebranding izuzetnu pažnju posvetila modernizaciji ambalaže domaćih bh. proizvoda u skladu sa visokim standardima struke, što se direktno reflektuje na njihovo uspješnije pozicioniranje u odnosu na stranu konkurenciju na tržištu naše zemlje. Promovisanjem bh. proizvoda na jednom od značajnijih Festivala ambalaže - FEST.A CROPAK 2011, također u okviru projekta Rebranding, domaćim proizvodima se pružila prilika da istupe izvan okvira bh. tržišta i da ravnopravno pariraju stranoj konkurenciji u oblasti vizuelnog identiteta.
U konkurenciji za dodjelu nagrada FEST.A CROPAK-a 2011, centralnog događaja u ambalažnoj industriji Hrvatske i regije, koji se održavao 5. i 6. maja u Zagrebu, našlo se oko 200 proizvoda, među kojima i proizvodi iz Bosne i Hercegovine. Među nominovanim proizvodima iz Bosne i Hercegovine našli su se Mak Zara, Menpro sa brandom Premi i Sarajevsko premium pivo. U kategoriji Tehnička izvedba ambalaže, nagrada je dodijeljena upravo bh. proizvodu, Sarajevskom premium pivu, dok su se među pobjednicima u različitim kategorijama našli i Fructal Natura, Dorina Fifty, Ekstra djevičansko maslinovo ulje "Sveti Ivan", Lino Lada i Pjenušac Poj.