U Sarajevu održan The Cup
0

AlmapBBDO iz Brazila oglašivačka agencija godine

Sarajevo-x.com
Desetočlani žiri renomiranog interkontinentalnog oglašivačkog festivala The Cup sinoć je u Sarajevu proglasio AlmapBBDO iz Brazila najboljom reklamnog agencijom u 2009. godini.

Ova agencija je imala najviše nagrađenih radova u konkurenciji 906 kampanja koje su bile u finalu četiri svjetska festivala, a u kategorijama: Najbolji proizvodi i usluge, Najbolji u medijima i Najbolji u kreiranju reklama. Proglašeni su osvajači za ukupno 38 Cupova i jedan Grand Cup.

Pored nagrađenih radova u više kategorija žiri je dodijelio i tri specijalne nagrade. Prof. dr. Zoran Tomić sa Sveučilišta u Mostaru dobio je „Specijalno priznanje za razvoj odnosa s javnošću u BiH i regiji“, prof.dr. Nenad Brkić sa Ekonomskog fakulteta u Sarajevu za „Razvoj marketinga“, a prof. Bojan Hadžihalilović sa Likovne akademije u Sarajevu za razvoj kreativnosti.

Žiri je zasjedao od 14. do 18. marta u Sarajevu, a proglašenje najboljih je obavljeno u sklopu dodjele nagrada No Limit Sarajevo Advertising Festivala u Domu Oružanih snaga.

"Ove smo godine posebno iznenađeni visokom kvalitetom kampanja, koje primjetno odskaču u odnosu na prošle godine,” kazala je tim povodom Milka Pogliani, predsjednica žirija.

"Biti u Sarajevu ovih dana i žirirati, za nas je bilo posebno iskustvo.”

No Limit Sarajevo Advertising Festivalu pripala je čast da ugosti The Cup, jer se zbog političkih nemira na Tajlandu odustalo od ideje da se to održi u Patayi, u okviru Azijsko-pacifičkog festivala AdFest.

The Intercontinental Advertising Cup (The Cup) su 2007. godine osnovala tri velika regionalna svjetska festivala oglašavanja: Azijsko-pacifički festival AdFest, Ibero-američki festival FIAP i Golden Drum, festival Nove Evrope.

Među organizatorima je i Art Directors Club of Europe (ADC*E), čiji članovi također učestvuju u takmičenju za The Cup nagrade.