Povećanje profitabilnosti
0

Adidas smanjuje broj proizvoda

SRNA
Njemački proizvođač sportske odjeće i obuće Adidas namjerava da smanji broj proizvoda u ponudi za četvrtinu kako bi povećao profitabilnost, najavio je generalni direktor kompanije Herbert Hiner.

"Jednostavno imamo previše proizvoda", rekao je čelni čovjek njemačke kompanije koja u ovom trenutku nudi skoro 47.000 proizvoda.

Razlog ovakve odluke nisu loši poslovni rezultati, jer je "Adidas" prošle godine povećao dobit za 18 odsto na rekordnih 671 miliona evra. 

"Adidas" namjerava da poveća promet i do 2015. godine prestigne američki "Najk", pa su u ovoj kompaniji odlučili da im do tog cilja "smetaju" neki proizvodi.

Ove godine bi prodaja trebalo da poraste, jer će 2012. godinu obilježiti Olimpijske igre u Londonu, te Evropsko prvenstvo u fudbalu u Poljskoj i Ukrajini.

"Adidas" je drugi najveći proizvođač sportske opreme, a prvo mjesto već godinama pripada američkom "Najku".