{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


5,5 milijardi dolara za lidersku poziciju Nestlea na svjetskom tržištu dječje hrane

S
12.4.2007. u 18:30
0
0
5,5 milijardi dolara za lidersku poziciju Nestlea na svjetskom tržištu dječje hrane
0
5,5 milijardi dolara za lidersku poziciju Nestlea na svjetskom tržištu dječje hrane
Najveća svjetska prehrambena kompanija Nestle SA namjerava kupiti kompaniju Gerber Products Co. od evropskog farmaceutskog giganta Novartis SA za 5,5 milijardi dolara s ciljem osvajanja liderske pozicije na svjetskom tržištu dječje hrane, saopćeno je u četvrtak iz ove kompanije.
Najavljena akvizicija će umnogome doprinijeti budućem fokusu Nestlea na zdravlje i ishranu, nakon već ostvarene kupovine poznate američke kompanije Jenny Craig i Novartisove kompanije kćeri Novartis Medical Nutrition.

Kompanija Nestle, u čijem su vlasništvu poznati brandovi poput Nescafe, Perrier i Dreyer's, također je najveći proizvođač hranjivih proizvoda za novorođenčad, zahvaljujući liderskoj poziciji u zemljama u razvoju poput Brazila i Kine. Ali, ova kompanija još uvijek nije ušla na američko tržište dječje hrane.

Kupovina Gerbera je za Nestle bila dugogodišnja želja, budući da Gerber dominira američkim tržištem dječje hrane sa udjelom od 79%.

"Akvizicija Gerbera za nas predstavlja idealan poslovni potez, jer ne samo da će sada Nestle ostvariti lidersku poziciju na tržištu dječje hrane, već će i Nestle Nutrition postati neprikosnoveni lider na svjetskom tržištu prehrambenih proizvoda", saopćio je Peter Brabeck-Letmathe, predsjednik i izvršni direktor Nestlea.

Kupovina bi se trebala zvanično okončati krajem ove godine, zbog brojnih zakonskih procedura.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: