Švedski proizvođač Volvo obajvio je planove za budućnost, a cilj je ponovni ulazak među premium marke poput Audija, BMW-a ili Mercedesa
Potpredsjednik Volva Freeman Shen, izjavio je da će do 2020. godine švedska kompanija godišnje prodavati čak 800.000 automobila:
"Uz porast prodaje na 800.000 primjeraka godišnje, želimo postati najbolji poslodavac u svijetu autoindustrije, a na tom globalnom planu želimo opet ući u ring s našim prirodnim konkurentima."
Na žalost Volva, činjenica je da oni nemaju direktnog konkurenta primjerice BMW-ovoj Seriji 7 ili Mercedesovoj S klasi, pa bi rad na takvom modelu mogao postati njihov prioritet. Bez obzira na odličnu prodaju modela XC60 i S80, u ponudi ipak mora postojati onaj model kojem je dodijeljena glavna uloga.
Možda vas zanima
Elegandan i prostran SUV
Opel predstavio novu generaciju modela Grandland, stigla i električna verzija
Aplikacija za prijevoz
Dolazi li Bolt u Sarajevo? Glavni Uberov konkurent traži vozače u glavnom gradu BiH
Vezani članci
Veoma cijenjen model
Novi vlasnik će za ovaj BMW M3 morati izdvojiti 100.000 dolara
Košta 1,25 miliona funti
Hilton & Moss ponosno pokazao restaurirani Mercedes-Benz 300SL Roadster
Body kit i više snage