Helene Cato, direktor za muziku i film pri globalnom marketingu Volvo Cars korporacije ovom prilikom izjavila je: "Imamo novu filmsku strategiju u kojoj muzika igra izuzetno važnu ulogu, jer pojačava prijem poruke, koju film šalje".
Pripreme za film počele su prije četiri mjeseca. Helene Cato i njena kolegica Anna Arbius iz odjela komunikacija, skicirale su specifikaciju onoga što žele u pogledu pomocije Volva S60. U kontaktu sa agencijama, odlučeno je da partner bude popularna švedska rock grupa Europe, koja je nedavno objavila novi album, nazvan "Posljednji pogled na raj", čija je muzika baš ono što Volvu treba.
"Naša muzika je i prije bila korištena za slične projekte, ali je ova saradnja unikatna, obzirom da se koristi potpuno nova muzika", kaže Joey Tempest.
Volvo je za promociju novog S60 pripremio pet kratkih filmova, trajanja oko dvije minute. Oni prikazuju različite tematike vezane za novi automobil; performanse, dizajn, sigurnost uopšteno, nove sigurnosne sisteme i infotainment sisteme. Glavnu ulogu u svim filmovima igra novi S60 u atraktivnoj bakarnoj boji, a savršenu muzičku podlogu čine dramatična hard rock muzika grupe Europe, što dodatno naglašava percepciju automobila.
Navedeni filmovi će se koristiti za nacionalne promocije novog Volva S60, a mogu se pogledati i na www.volvocars.com. Osim toga, prvih 8.000 kupaca novog S60 će na poklon dobiti kompilaciju ovih filmova.