Odlično prvo polugodište za VW
1

Volkswagen Zlatna valuta

Klix.ba
Volkswagen BiH je pokrenuo tradicionalnu imidž kampanju nazvanu “Volkswagen Zlatna valuta”. Volkswagen je, zaista, već odavno zlatna valuta na automobilskom tržištu, jer svako Volkswagen vozilo, od segmenta malih pa do luksuznih i SUV vozila, nosi u sebi karakteristike koje čine genetski kod Volkswagen marke: kvalitet izrade, efikasnost kroz nisku potrošnju i nisku emisiju štetnih plinova, ekonomičnost kroz niske troškove održavanja vozila i odlično očuvanje stabilne cijene dugi niz godina, a koje je posebno bitan faktor za bh. podneblje.
Da se kvalitet ne ogleda samo u riječima pokazuje i odličan rezultat sa kojim je nastavljeno i u 2012-toj godini, te je za prvih pet mjeseci u BiH isporučeno 690 vozila, što pokazuje da se kvalitet Volkswagena sve više cijeni. „Imamo situaciju da je sa skoro 20% tržišnog udjela svako peto isporučeno vozilo u BiH (period januar - maj 2012) jedan od Volkswagen modela, na čemu možemo zahvaliti isključivo povjerenju kupaca u Volkswagen brand i odličnom angažmanu i radu mreže ovlaštenih Volkswagen prodajno-servisnih centara u BiH. Zaključno sa današnjim datumom, jedino u Njemačkoj kao domaćem i ključnom tržištu za ovaj brand, Volkswagen zauzima bolju tržišinu poziciju od BiH.

Osim komunikacije ključnih vrijednosti Volkswagen branda i nagrada koje je Volkswagen osvojio u proteklom periodu, kampanjom želimo još jednom podsjetiti širu javnost na postojanje Volkswagen BiH Facebook fan stranice čijim članom mogu postati, a koja trenutno broji preko 11.000 fanova i konstantno je u porastu. Pored najnovijih zanimljivosti iz svijeta Volkswagena, na Volkswagen BiH Facebook fan stranici se, također, mogu pogledati sadržaji i fotografije s raznih Volkswagenovih događanja.“ – izjavio je Ismir Omeragić, brandmanager Volkswagen putničkih vozila za BiH.