{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Volkswagen za četiri mjeseca isporučio 614 automobila

S
4.5.2011. u 18:01
0
12
Volkswagen za četiri mjeseca isporučio 614 automobila
0
Volkswagen za četiri mjeseca isporučio 614 automobila
Dok automobilska branša u svijetu billježi tek blage naznake oporavka od recesije i pada privrednih aktivnosti sa kojima se već duži period bori cijeli svijet, Volkswagen bilježi rekordne rezultate na polju prodaje. Identična je situacija i u Bosni i Hercegovini, gdje je Volkswagen u 2011. godini u programu putničkih vozila zabilježio prodajni rekord isporučivši za četiri mjeseca 614 vozila.
“Podatak o broju isporučenih vozila sam za sebe ne govori mnogo. Međutim, kada se uzme u obzir činjenica da ukupno tržište novih vozila na nivou godine iznosi svega 9.300 vozila, tada 614 vozila isporučenih kupcima tokom četri mjeseca dobija itekako na značaju”, istakao je Ismir Omeragić, brand manager Volkswagen putničkih vozila za BiH.

Ovom rezultatu posebno su pridonijeli modeli Polo, Golf i novi Passat sedme generacije.

“Polo se već nametnuo kao najpopularniji izbor za kompanije koje su prepoznale prednosti nove i izuzetno štedljive generacije Pola, dok je Passat samo u aprilu našao put do 43 kupca i ponovo je od početka godine, nakon predstavljanja BiH tržištu, uvjerljivi lider segmenta srednje klase sa cca 30% učešća”, kaže Omeragić.

“Ništa manje zaslužan je i najpopularniji model u BiH uopće, Golf 6, koji je uvijek interesantan različitim segmentima kupaca. Za Golf u mjesecu maju pripremamo i posebnu ponudu sa opcijom finansiranja putem leasing”, naglašava Omeragić.

Prodajni uspjesi, međutim, samo su jednim dijelom zasluga pojedinih modela i njihove kvalitete odnosno predstavljaju tek kvantitativni dio rezultata.

“Zadovoljstvo i povjerenje kupaca koje u kontinuitetu pružaju Volkswagen brandu jedina su kvalitativna mjera uspjeha. Dobri rezultati u kontinuitetu dugi niz godina su ujedno i svojevrsna garancija kupcima za stabilnost njihove investicije u brand pred kojim je blistava budućnost i u vozila koja nose u sebi objedinjene mnogobrojne vrijednost marke: kvalitet, pouzdanost, inovativnost i efikasnost ”, dodaje Omeragić.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: