Kompanija je vodeća u autoindustriji kada se govori o smanjenju kapaciteta motora sa svojim trocilindričnim benzinskim i dizelskim motorima.
Šef "Volkswagenovog" odjela za istraživanje i dizajn Ulrich Hackenberg vjeruje da je smanjenje kapaciteta motora blizu svojih granica, uprkos nedavnom predstavljanju novog "Fiatovog" dvocilindričnog TwinAir motora.
"Poboljšanja mogu biti samo u performansama i ekonomičnosti, ali je nemoguće više smanjivati kapacitet motora. Umjesto toga, gradski automobil Up će koristiti trocilindrični motor koji će predstavljati značajan napredak u tehnologiji i biti od velike koristi", rekao je Hackenberg.
Šef tehničkog razvoja modela Jetta, Michael Hinz, je priznao da je kompanija eksperimetisala sa dvocilindričnim motorima, ali i da su potrebna značajna poboljšanja trocilindričnih motora prije nego se počne sa razvojem manjih motora.
"Mogu zamisliti automobile sa dvocilindričnim motorima, ali je to veoma velik izazov u proizvodnji. Čak su i trocilindrični motori veoma skupi, a ne daju onakve rezultate kakve smo očekivali. Uprkos tome, nećemo od njih odustati", dodao je Hinz.