Osnovni koncept nagradne igre jeste da posjetioci napišu impresiju, ili slogan, koje na njih ostavlja novi model Veloster, nakon pogledanih video spotova, fotografija i ostalih materijala. U konkurenciju za nagrade ulaze samo oni koji imaju minimalno pet „like-ova“ na njihov komentar ili slogan od svojih prijatelja ili prijatelja Hyundai facebook profila. Najzanimljiviji slogan, koji će proglasiti tročlana komisija, koristit će se za promovisanje modela Veloster na BH tržištu.
Hyundai poziva sve da posjete Hyundai profil na facebook-u, učestvuju u nagradnoj igri i možda baš oni osvoje neku od vrijednih nagrada.
Hyundai Veloster koji će na BH tržištu biti predstavljen sredinom mjeseca septembra po mnogo čemu je jedinstven automobil. Troja vrata, jedna sa strane vozača, dvoja sa strane suvozača, prostranost atipična z ajedan coupe, sigurnost i ekonomičnost samo su neke od karakteristika najnovijeg Hyundaija.