U okviru akcije "Prilika koja se ne propušta", a koja traje od 15. marta ove godine Hyundai je isporučio ukupno 86 automobila.
Najprodavaniji Hyundai modeli bili su i30 sa dvadeset prodanih primjeraka, te model i20 sa 17 prodanih primjeraka i Accent sa 16 primjeraka. Uz snižene cijene Hyundaijevih automobila, kupci su tokom ove akcije prepoznali kvalitet, ali prije svega i odličan odnos uloženog i dobijenog koji je jedan od najboljih na bh. tržištu.
Uz prodajnu akciju, veliki interes kupci u BiH pokazuju i za novi Hyundai ix35, pa je tako od zvanične prezentacije krajem aprila ove godine već prodano 12 primjeraka ovog SUV-a, a ugovorena je i pordaja dodatnih 10 modela. Ovaj novi Hyundaijev savremeni terenac uz atraktivan dizajn i moderne motore nudi povoljnu cijenu već od 39.490 KM sa prilično bogatom opremom.
Hyundai prodajna akcija "Prilka koja se ne propušta" uključuje snižene cijene za sve Hyundai modele, a traje do 10. maja ove godine.