Vrijednost ove investicije iznosi 8 miliona KM. Prodajno servisni centar će uveliko doprinijeti tome da ljudi dožive Hyundai kao moderni premium brend, ono što Hyundai i nastoji biti bez obzira da li se radi o lansiranju novih modela na tržište ili pružanju usluge i podrške svojim kupcima. Kao potvrda svemu tome ide u prilog činjenica da je Hyundai u posljednjih deset godina najbrže rastući auto brend u svijetu, te da je isti dva puta uzastopno proglašen za najkvalitetniji brend od strane renomiranog njemačkog auto magazina Auto Bild, i to 2010. i 2011. godine.
Objekat je napravljen u skladu sa posljednjim standardima Hyundaija, ali istovremno zadovoljava i savremene zahtjeve energetski efikasnog objekta. Površina objekta je 6300 m2, uključujući parkiralište sa 150 parking mjesta, salon za desetak vozila, servis sa šest radnih mjesta sa linijom za dijagnostiku.
Objekat se sastoji se od 4 nivoa od koga su dva pod zemljom, prizemljem i galerijom. Hyundai jednostano prati koncept svog slogana "New Thinking, New possibilities", pa će tako novim objektom Hyundai Auto BH unaprijediti uslugu i podršku svojim starim, ali i novim kupcima, što i jeste jedini cilj pružiti kupcu maksimalnu uslugu i podršku, jednostavno prevazići kupčeva očekivanja.
Nakon zvaničnog otvaranja salona, već sada možemo najaviti da će odmah uslijediti nekoliko dana otvorenih vrata gdje će svi stari, novi ali i budući kupci, imati priliku prvo da pogledaju salon, servisnu liniju i sve bitne dijelove ovog centra, ali i da se druže sa osobljem Hyundaija. Pored toga zasigurno je i da će biti spremljena iznenađenja u toku otvorenih dana za neke od sretnih posjetilaca.