Prodaja luksuznih automobila iz premium segmenta, kakvi su Mercedes, BMW i Audi, u Srbiji i dalje raste, uprkos svjetskoj krizi, javlja B92.
Rast prodaje je ostvaren iako je prošle godine zabilježen ukupan pad prodaje novih automobila za 30 posto. Direktor Delta motorsa, ekskluzivnog uvoznika i distributera automobila BMW i MINI, Nemanja Lazić, rekao je da je ova kuća ostvarila rast prodaje za 14 posto u odnosu na prošlu godinu.
Kao razlog je naveo kvalitetne automobile s niskom portošnjom goriva. On je rekao da su to odlični rezultati jer je prodaja novih automobila od 2008. godine smanjena i do 50 posto.
Lazić je dodao da su automobili iz premium segmenta isplativiji u odnosu na automobile izvan pomenutog segmenta. On je dodao da bi 2012. godina mogla biti i bolja od prethodne zbog dolaska novih BMW-ovih modela koji će moći zadovoljiti potrebe tržišta.
Možda vas zanima
Dizajnerica i ugostitelj
Utjecaj duhanskog dima na odjeću i čulo okusa: Šta su otkrili Stankica Stojanović i Eldar Resić
Vezani članci
Veoma cijenjen model
Novi vlasnik će za ovaj BMW M3 morati izdvojiti 100.000 dolara
Košta 1,25 miliona funti