Ideja da se događaj kao što je sajam automobila, koji glavnom gradu BiH nedostaje već godinama, donese u samo srce grada i tako približi automobile široj javnosti vrlo je pohvalna. S druge strane, ostao je gorak ukus da se ovaj sajam automobila nije baš mnogo razlikovao od sajma meda ili sajma šljive, koliko god mi htjeli opravdati organizatore teškim prilikama i skromnim automobliskim tržištem u BiH.
Samo se nameće pitanje da li je bolje dostojanstveno nemati sajam automobila, ili ga imati pod svaku cijenu, čak i tu cijenu da baš i ne izgleda na auto sajam, već zajedničku marketinšku kampanju 3-4 zastupnika iz BiH.
Ispod jednog šatora građani Sarajeva su tako mogli pogledati nekoliko automobila Toyote, Lexusa, Peugeota, BMW-a i Mercedes-Benza, dok su jedini noviteti bili ustvari novi Yaris iz Toyote, te BMW Serije 1 koji je već prethodno predstavljen domaćem tržištu. Svačiji trud treba cijeniti, i jasno nam je da ekipa "SaAutoShow-a" nije imala lagan zadatak, ali za sajam koji je tako ambiciozno najavljen očekivali smo ipak da bude atraktivniji od prosječnog gradskog parkinga.
Nadajmo se da će ova izložba opstati u narednim godinama, uz najavljenu podršku grada Sarajeva, i izrasti u nešto ozbiljnije i privlačnije od promocije koja stane u predvorje šoping centra.