Već na prvi pogled očito je da novi ix35 nema previše zajedničkih osobina sa prethodnikom Tucsonom, tačnije osim istog segmenta kojem pripadaju, zaista je teško naći sličnosti. Naravno, u ovom slučaju to je izuzetno pozitivan primjer, a iako je riječ o SUV-u zanimljivo je da je upravo sa ovim modelom Hyundai uspio napraviti jednu od najboljih varijacija svog novog dizajnerskog pravca. Baš kao i nedavne prinove u ponudi ovog proizvođača, ix35 predstavlja nastavak uspješne evropske strategije Hyundai-a, pa je i ovaj model dizajniran u evropskom Hyundai razvojnom centru i prvenstveno je namjenjen evropskim kupcima.
Iako je ostao u gotovo jednakim proporcijama prethodnika, ix35 se ističe znatno prostranijom i ugodnijom unutrašnjošću, koja uz kapacitetan prtljažnik i modularnost najavljuje ugodan smještaj za pet putnika. Naravno, slijedeći novu filozofiju ix35 u potpunosti prati dizajnerske trendove koji su popularni među SUV-ovima ove veličine, te zahvaljujući dinamičnim oblicima karoserijskih panela i agresivnim detaljima poput maske i svjetala djeluje znatno kompaktnije i okretnije od nekih zastarjelih konkurenata koji i dalje kruto prate filozofiju dvovolumenskih karoserija.
Još jedno od pozitivnih iznenađenja je i uređenje unutrašnjosti, gdje uz dovoljnu količinu prostora pažnju plijeni futuristički oblikovano vozačko okruženje, koje je u velikoj mjeri preuzeto sa dobro prihvaćenog konceptnog modela ix-onic. Mnogo važnije od samih oblika je da je nivo kvaliteta materijala koji su upotrebljeni u unutrašnjosti na nivou dostojnom već prihvaćenih SUV-ova u ovoj klasi.
U Bosnu i Hercegovinu ix35 stiže sa 2.0-litarskim Theta-II motorom od 163KS i 194Nm obrtnog momenta, koji emituje samo 177g CO2 po pređenom kilometru, dok će od novembra biti dostupan i sa Gamma 1.6 GDI motorom snage 140KS i 167Nm. Za one koji smatraju da je ovakvom automobilu prikladniji dizelski motor u ponudi su dva dizelaša. Tačnije 2.0 CRDi 16 motor ponuđen je u dvije verzije, pa u prvoj isporučuje 136 KS i 320 Nm okretnog momenta, dok u snažnijoj proizvodi 184 KS i 392 Nm okretnog momenta. Naknadno će u ponudu biti uvršten i novi dizelski motor radne zapremine 1,7-litra sa 115 KS i 255 Nm, a koji će predstavljati pristupačniju dizelsku opciju za novi ix35.
Pored savremenih motora ix35 se ističe i dvjema pogonskim opcijama. Tako će oni vozači kojima zaista i nije potreban pogon na sve točkove moći odabrati i verzije sa pogonom na samo prednje točkove, koje su znatno pristupačnije ali i dalje nude robusnost SUV automobila. S druge strane verzije sa pogonom na sve točkove će uz već poznate prednosti ovakvog pogona na raspolaganju imati i sisteme poput HAC (Hillstart Asisst Control) i DBC (Downhill Brake Control) koji će omogućiti sigurniju i ugodniju vožnju na zahtjevnim terenima.
U Bosni i Hercegovini najpristupačniji ix35 je ponuđen sa dvolitarskim beninskim motorom, petostepenim ručnim mjenjačem i pogonom na prednje točkove koji uz prilično bogati Gold paket opreme košta 39.490 KM. Najpristupačniji model sa pogonom na sve točkove koristi isti motor i isti nivo opreme i košta 43.990 KM. Za ljubitelje dizelskih motora i niže potrošnje goriva najjeftiniji ix35 sa 184 KS, šestostepenim ručnim mjenjačem i pogonom na prednje točkove košta 49.390 KM, dok isti takav model ali sa pogonom na sve točkove košta 51.990 KM.