Tuning
1

VW GOLF RSI by Dahlback Racing

Klix.ba
Zvijer u brišućem letu
Zvijer u brišućem letu
Sve je počelo 1998. godine sa praznom školjkom Golfa IV u radionici švedskog tunera <b>Dahlback</b>.

Karoserija je u potpunosti ogoljena te je dodan super čvrsti rollbar u unutrašnjosti. Čitava šasija je iz početka napravljena i to isključivo koristeći hrom-molbiden cijevi. Ekstremno široki blatobrani i aerodinamički dodaci koji su dopremljeni iz VW Motorsporta u Hannoveru obezbjeđuju dovoljno prostora za ogromne točkove i sve nove komponente koje ne bi stale u okvire serijske karoserije
Golfa.

Zadnji trap i ovjes su mješavina komponenti sa Audija RS2 i sport quattro pogona sa titaniumskim šipkama za ukrućenje i magnezijumskim amortizerima. Iste osobine posjeduje i prednji trap koji je specijalno razvijen i urađen za ovaj model što i ne predstavlja neko čudo jer je ovaj automobil zaista nešto posebno. Ispušni sistem je izveden od 4,5 inčnih nehrđajućih cijevi sa specifičnim završetkom koji izviruje iza vozačevih vrata.

U cilju još većeg smanjivanja težine svi dijelovi u unutrašnjosti zamijenjeni su sa odgovarajućim izgrađenim od karbonskih vlakana. Za primjer služe instrument ploča, obloge vrata, hauba i odbojnici koji su ustupili mjesto svojim karbonskim dvojnicima.

Serijska sjedišta su imala čast ustupiti svoje mjesto ekstremno školjkastim Recaro sportskim sjedištima koja su ukomponovana sa sigurnosnim pojasevima koji se vežu u čak šest tački. Kao dodatak svim ovim činjenicama koje govore o unikatnosti ovog Golfa govori i podatak da su sva stakla izrađena od lagane i čvrste lexan plastike.

A sada onaj najslađi dio. Originalni 1,8 litreni turbo motor zamijenjen je sa rednim Audijevim turbo peterocilindrašem zapremine 2,1 litra sa dva velika intercoolera. Ovaj motor razvija nevjerovatnih 600 do 900 konjskih snaga, što zavisi od podešenosti turbo punjača. Da bi se napravilo mjesta za znatno veći motor, unutrašnja ojačanja karoserije morala su biti zamijenjena hrom molbydenskim cijevima.

Veći motor također nije ostavio mjesta pod haubom za hladnjake ulja i vode pa su oni morali biti premješteni u zadnji dio automobila te je zato morao biti napravljen i otvor za dovod zraka na krovu!

Da bi se bezbjedno zaustavio iz brišućeg leta, za koji je ovaj automobil bez problema sposoban, opremljen je Alcon kočnicama sa dikovima od 376mm naprijed i 355 mm nazad. Zahvaljujući već pomenutom širokom kompletu blatobrana moguće je montirati kamionske 10x19" felge sa izvanrednim Bridgestone 265/30-19 gumama ili čak 12x20" felge sa Bridgestone 285/30-20 pneumaticima. Ukupna težina iznosi oko 1440 kg, a za sve ostale podatke u vidu performansi i potrošnje ostali smo, nažalost, uskraćeni. Međutim, nije nam potrebno mnogo da stvorimo sliku za šta je sve sposoban ovaj bolid uzmemo li u obzir da je u stanju na cestu prenijeti do 900 KS što je znatno više čak i od F1 bolida, pa prvo što nam padne na pamet jeste izraz lica M. Schumachera dok ga na pisti prestiže neki "obični" Golf!