U AC Schnitzeru su za svojevrsnu "demonstraciju sile“ kao osnovicu koristili BMW-ov roadster Z4 sDrive 23i iz kojeg je metodom "know how“ stvoren ACZ4 5.0d čiji trolitarski 6-cilindarski dizelski motor uz pomoć tri turbo-punjača razvija 430 KS i nudi 840 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Sve zajedno dovoljno je za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,5 sekundi i maksimalnu brzinu oko 300 km/h. Prijenos snage na zadnju osovinu vrši se preko automatskog mjenjača sa 8 stepeni prenosa, a uz vrhunske performanse motora stiže podesivi ovjes, kapacitetnije kočnice i ograničena blokada diferencijala, koja je za ovu priliku "posuđena“ iz BMW-a M3 (E92).
Jedan jedini napravljeni primjerak osjetno je lakši od serijskog Z4, jer su u ovom slučaju karbonska vlakna iskorištena prilikom pravljenja prednjeg spojlera, prednjih blatobrana, poklopca motora, krova, poklopca prtljažnika i obloga pragova. Uštedi na težini pomogle su i 19-inčne ultralagane felge, olakšan izduvni sistem, kao i dva karbonska trkaća sjedišta.
Iako ACZ4 5.0d nije predviđen za prodaju, u Schnitzeru kažu da bi sa ovakvom konfiguracijom koštao 113.965 eura.