{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Project Kahn tretman za Elise

S
16.12.2008. u 20:33
0
5
Project Kahn tretman za Elise
0
Project Kahn tretman za Elise
Lotusova filozofija gradnje automobila oduvijek se zasnivala na smanjivanju ukupne mase automobila, te bez izuzetka performanse baziraju na odnosu snage i težine. Ipak, i pored činjenice da su samo zbog tog detalja Lotusi jedinstvena pojava, uvijek će postojati oni koji zahtjevaju dodatnu dozu prestiža. Za njih Project Kahn ponudio je mišićavu verziju Elisea.
Pored toga što je svaki Lotus priča za sebe, jasno je da su zagriženim ljubiteljima ove marke standardi na znatno većem nivou od kupaca klasičnih konfekcijskih automobila. Upravo takvi vozači Lotusa žele da se istaknu na neki način od mnoštva drugih modela, a na taj zahtjev odlično je odgovorila tunerska kuća Project Kahn koja je odličnim potezima uspjela zadržati srž lotusove filozofije, ali i ojačati sam karakter Elisea.



Za povod u Project Kahnu su odabrali 60-tu godišnjicu postojanja projekta Elise, a prvi korak kojem su posvetili pažnju je aerodinamika. Napraviti efektan i skladan aerodinamički komplet za automobil koji je nizak i oblikovan kao što je to Elise definitivno nije lagan zadatak, ali su u Kahnu zaista odradili vrhunski posao.



Svi oni koji zaziru od savremenih tutning dodataka mogu odahnuti, jer u ovom slučaju nema ni traga suvišnim i kičastim spojelrima koji više narušavaju aerodinamiku nego što je poboljšavaju. Svi dodaci i spojelri su diskretni i u potpunosti prate fabričke obrise Elisea, a prije svega tu se ističe spojler u dnu prednjeg odbojnika koji sada efektivnije usmjerava zrak prilikom čeonog udara, ali ujedno i smanjuje razmak od poda do početka odbojnika koji je kod standardnog Elisea neočekivano velik. Uz dodatke na pragovima i zadnji spojler koji je odlično uklopljen u Eliseov prepoznatljivi „rep“ ističu se i znatno veći bočni otvori za zrak koji su povećali kapacitet za dovod zraka u motorni prostor.

Jedna od prepoznatljivih stavki bilo kojeg Lotusa je definitivno i spartansko uređenje unutrašnjosti, gdje se opet radi uštede u težini nalaze uglavnom samo osnovne komande i instrumenti. Zbog toga su u Kahnu unutrašnjost svog Elisea obložili u kvalitetniju i skuplju kožu, a svoje vidljive zahvate u Kahnu su završili sa ugradnjom protočnijeg izduvnog sistema, zahvaljujući kojem se dobio utisak nešto agresivnijeg motora koji se lakše snalazi u višem radnom području.



Zanimljivo je da u Project Kahnu nisu smatrali da je dodatno ojačavanje motora potrebno, pa se u to nisu ni uplitali, dok su odabrali mnogo zahtjevniji korak. Naime, odlučili su da poboljšaju vozne osobine Elisea, što je s obzirom na bezbrojne pozitivne kritike i hvaljenu upravljivost izgledalo kao nemoguća misija. Ipak, ugradnjom krućeg i nižeg ovjesa uz djelimično izmjenjenu geomteriju trapova u Kahnu tvrde da su uspjeli i da je Elise sada još i više zabavan i uzbudljiv.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: