Tuning
0

Produhovljeni Lambo iz Hamanna

Sarajevo-X
Rijetki sretnici i fanovi Lamborghinija, koji su imali priliku provozati Gallarda, unatoč perfektnoj tehnici, žalili su se na nedostatak "duha" starijih modela.

No, Hamann Motorsport je dobro shvatio tu poruku i odmah se prihvatio posla. Sve je počelo sa izgledom, tehničari su prvo popričali sa dizajnerom i rekli mu da treba sve podrediti performansama, a kako će to sve izgledati ostaje njemu da odluči. A po svemu sudeći, dizajner je vrhunski odradio svoj posao.

Sprijeda dominira novi prednji spojler, a na boku su posebni "pragovi" za što moćniji izgled. Oko izrade zadnjeg dijela, pomoć je nađena u zračnom tunelu, pa se sada tamo nalazi veliko trodjelno "krilo". Donji dio je upotpunjen velikim difuzorom, koji osim što dobro izgleda, "usisava" zrak ispod automobila dajući mu velike brzine u krivinama i odličnu stabilnost na pravcu. Samo par centimetara iznad difuzora, nalazi se novi ispušni sistem, koji završava sa 4 cijevi. Sa svake strane po dvije, a kako posjeduje sportski katalizator i širinu jedne cijevi od 76 mm, donosi porast snage motoru.

Snaga raste sa serijskih 500 KS na 528, što je povečanje od 28 KS. Kada se govori o ovako velikoj snazi, to se može nazvati simboličnim povećanjem, ali iz Hamanna nisu htjeli dirati motor, jer i sam već ima dovoljno snage. Obrtni momenat je također porastao za 50 Nm, ali glavni razlog izmjene ispuha je bilo dobijanje još boljeg zvuka. Čitava dorada je završila ugradnjom ekskluzivnih felgi "ANNIVERSARY II" veličine 19 inča, ispod kojih se naziru žuto obojene kočione čeljusti, koje već svojim izgledom dovoljno govore kako dobro "grizu".

Zadnja odluka koju su trebali donjeti tehničari Hamanna bile su gume, a odlučili su da Gallarda "počaste" gumama 235/35 ZR19 naprijed i 295/30 ZR19 nazad. Kako vlasnici Lamborghinija za cijenu ne pitaju, tako ona i nije navedena.

B. K.

Vezani članci