Kao što se moglo i očekivati Polo GTI će krenuti stopama većeg brata, Golfa GTI. Kombinacija snažnog turbobenzinskog motora i naprednog mjenjača sa dvostrukim kvačilom uz ovjes podređen dinamičnoj vožnji čine provjerenu kombinaciju. Tako će mali GTI biti pokretan 1,4-litarskim TSI motorom koji će isporučivati 180 KS pri 6.200 okr/min i 249 Nm okretnog momenta.
Već i na prvi pogled jasno je da GTI sa ovom snagom dolazi pomalo razoružan pred direktne rivale koji su već davno došli u posjed ergele od 200 pa i više „konja“. Opravdanje je vjerovatno isto kao i u slučaju Golfa, na ovaj način ostavljen je promišljen prostor za još snažniju i prestižniju verziju sa R oznakom.
I pored "nedostatka“ snage Polo GTI će ubrzavati do 100 km/h za samo 6,9 sekundi, što je i velika zasluga munjevito brzog DSG mjenjača, dok će maksimalna brzina biti na 229 km/h. U odnosu na obične verzije Pola, GTI je niži za 15 milimetara, što mu u kombinaciji sa prepoznatljivim 17-inčnim naplacima daje agresivan i sportski izgled.
Za još bolje performanse i efikasniji prenos snage u zavojima i Polo GTI će dobiti XDS diferencijal koji elektronskom kontrolom pogonskih točkova imitira djelimičnu bolkadu diferencijala, koja je postala neizbježan dio opreme na većim i snažnijim kompaktima.
Estetski Polo GTI je oplemenjen na isti način kao i Golf GTI, pa je tu neizbježna saćasta maska sa crvenim obrubima, dvostruki završetak izduvnog sistema, upravljač sa zaravnjenim donjim dijelom te neizbježni karirani uzorak na sjedištima.
Polo GTI bi na tržišta u Evropi trebao stići u avgustu ove godine, a iako izgleda odlično i garantuje dobre performanse, jasno je uz vrlo jaku konkurenciju neće imati nimalo lagan zadatak osvajanja tržišta.