Imajući na umu da je nova Astra zaista jedan od najelegantnijih kompakta opravdan je oprez sa kojim su u Irmscheru pristupili u oblikovanju aerodinamičkih dodataka za ovaj automobil. Iako su u svojoj historiji imali ne tako slavne izlete u svijet kiča, ovaj put im se mora priznati da su uradili sasvim pristojan posao. Tako se na prednjem dijelu ističe nova maska koja je oblikovana u prepoznatljivom stilu Irmschera, dok je oštre linije Astre istakao i diskretan spojler ispod prednjeg odbojnika.
Kompaktnijoj pojavi Astre pomogli su i aerodinamički dodaci na pragovima, koji također ne narušavaju ostatak linija karoserije, dok je ukupnu sliku odlično zaokružio znatno povećan krovni spojler i jednako prepoznatljiv Irmscherov dvostruki završetak izduvnog sistema.
Unutrašnjost je oplemenjena sa luksuzom kao prioritetnim ciljem. Tako su sjedišta, obloge vrata kao i ostale obloge presvučene kvalitetnom kožom, dok sportsku narav ističu detalji od brušenog aluminijuma i aluminijumske papučice.
Irmscherovu preradu potpunom su učinili i Evo Star naplaci od lake legure širine 8J i prečnika 18 inča, obuvene u Vredestein Ultrac Sessanta gume dimenzija 225/45R18. Za one koje vole nešto ekstremniji izgled Irmscher je ponudio i Turbo Star naplatke prečnika 20 inča, a za koje će kupci trebati izdvojiti oko 2.100 eura. Naravno, zavisno od ukusa i boje karoserije, biće moguće odabrati između standardne srebrne boje naplataka, ili popularne dijamant crne koja se odlično uklapa uz bijelu Astru. Za bolje dinamičke osobine, ali i atraktivniji izgled zadužene su kruće i kraće opruge koje su pod Astre približili asfaltu za 30 milimetara.
U svakom slučaju u Irmscheru ne namjeravaju stati samo na ovome, pa već sada najavljuju nove prerade, koje će vjerovatno biti više posvećene performansama, s obzirom na to das u u pogledu dizajna već odradili veliki posao.