{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Novosti i za najnoviji Opel

S
22.12.2009. u 08:54
0
6
Novosti i za najnoviji Opel
0
Novosti i za najnoviji Opel
Iako je Irmscher kao jedan od najaktuelnijih tunera Opela već nakon predstavljanja nove generacije Astre ponudio i svoj program prerada za ovaj model, sada nude neke nove detalje koji posebno ističu kompakt iz Rüsselsheima.
Imajući na umu da je nova Astra zaista jedan od najelegantnijih kompakta opravdan je oprez sa kojim su u Irmscheru pristupili u oblikovanju aerodinamičkih dodataka za ovaj automobil. Iako su u svojoj historiji imali ne tako slavne izlete u svijet kiča, ovaj put im se mora priznati da su uradili sasvim pristojan posao. Tako se na prednjem dijelu ističe nova maska koja je oblikovana u prepoznatljivom stilu Irmschera, dok je oštre linije Astre istakao i diskretan spojler ispod prednjeg odbojnika.

Kompaktnijoj pojavi Astre pomogli su i aerodinamički dodaci na pragovima, koji također ne narušavaju ostatak linija karoserije, dok je ukupnu sliku odlično zaokružio znatno povećan krovni spojler i jednako prepoznatljiv Irmscherov dvostruki završetak izduvnog sistema.

Unutrašnjost je oplemenjena sa luksuzom kao prioritetnim ciljem. Tako su sjedišta, obloge vrata kao i ostale obloge presvučene kvalitetnom kožom, dok sportsku narav ističu detalji od brušenog aluminijuma i aluminijumske papučice.



Irmscherovu preradu potpunom su učinili i Evo Star naplaci od lake legure širine 8J i prečnika 18 inča, obuvene u Vredestein Ultrac Sessanta gume dimenzija 225/45R18. Za one koje vole nešto ekstremniji izgled Irmscher je ponudio i Turbo Star naplatke prečnika 20 inča, a za koje će kupci trebati izdvojiti oko 2.100 eura. Naravno, zavisno od ukusa i boje karoserije, biće moguće odabrati između standardne srebrne boje naplataka, ili popularne dijamant crne koja se odlično uklapa uz bijelu Astru. Za bolje dinamičke osobine, ali i atraktivniji izgled zadužene su kruće i kraće opruge koje su pod Astre približili asfaltu za 30 milimetara.

U svakom slučaju u Irmscheru ne namjeravaju stati samo na ovome, pa već sada najavljuju nove prerade, koje će vjerovatno biti više posvećene performansama, s obzirom na to das u u pogledu dizajna već odradili veliki posao.

Z4 sa M srcem

21.12.2009. u 18:38
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: