Crveni đavo sa 1635 KS
0

Mosler MT900S obara rekorde

Sarajevo-x.com
Jedini zvanični zastupnik Moslera u SAD-u, Mike Vietro uzeo je jedan od 7,0-litarskih LS7 motora i nakon ugradnje u Mosler MT900S uz pomoć Nelson Racing Engines radionice uspio doći do zapanjujućih performansi.

Sa početnih 550 KS ovaj motor ovoj ekipi se činio tek kao dobra osnova za mnogo veću snagu. Tako je uz montiranje dva kapacitetna turbopunjača i mnoštvo „neprimjetnih“ modifikacija već na prvom testiranju na dinamometru MT900S „izgurao“ 1.635 KS pri relativno niskih 5.600 okr/min. Iako je kod nastavka testiranja uz svakih dodatnih 100 okr/min ostvareno oko 70 KS više, testiranje je obustavljeno na zahtjev vlasnika vozila, koji se očito pribojavao kakav bi mogao biti konačni ishod za njegovog ljubimca uz ovoliku količinu snage. Bez obzira na to što testiranje nije obavljeno do kraja iz Nelson Racinga tvrde da ovaj motor bez problema može proizvesti preko 1.800 KS pri 6.200 okr/min.

Na kraju, u Nelson Racingu su se opredijelili za kompromisno rješenje, tačnije u uslovima normalne vožnje motor radi na standardnom gorivu i znatno nižem pritisku turbopunjača. Kada dođe želja ili potreba za maksimalnim performanse potrebno je prebaciti dovod goriva na sporedni rezervoar u kojem je takmičarsko gorivo, dok se pritisak turbopunjača postavlja na maksimum čime se oslobađa svih 1.800 KS.

Ostvarivanje ovog poduhvata i pomjeranje granica izdržljivosti motora nije bio lagan zadatak. Vlasnik Nelson Racinga, Tom Nelson, istako je da im je za razvoj ovog motora i njegovo usavršavanje trebalo nekoliko mjeseci, ali da se trud na kraju itekako isplatio jer će na kraju Mosler definitivno biti automobil jedinstvenih performansi koje jednostavno niko nemože dostići. Sada je pred ekipom Nelson Racinga završna faza podešavanja, pa bi Mosler MT900S trebao na staze stići kroz nekoliko sedmica, a tada bi trbala početi i potjera za rekordima u snazi i brzini.