SL dostojan Veyrona
4

Mercedes sa preko 1000 KS

Sarajevo-x.com
Tunerska kompanija MKB, koja se uglavnom specijalizovala za obradu automobila iz ponude “Mercedes-Benza“ predstavila je svoj novi opsežni projekat koji je kao rezultat, kako kažu, proizveo do sada najsnažniji automobil u njihovoj ponudi.

Mnogi tuneri se “hvataju“ posla na “Mercedesovim“ velikoserijskim modelima, uglavnom jer savremena tehnologija, ali i zahtjevi tržišta, dozvoljavaju većini kompanija da uz tek reprogramiranje upravljačke elektronike i ugradnju većih naplataka uz minimalna ulaganja na tržištu prerađenih automobila ponude sasvim privlačan proizvod.

Srećom, postoje i oni hrabriji ali i sposobniji tuneri koji ne zaziru od pravog inžinjerskog poduhvata. Tako tunerska kuća MKB nije oklijevala, pa je iz ponude “Mercedes-Benza“ uzela model SL 65 koji je već prošao detaljnu fazu poboljšavanja kod “Mercedesovog“ “kućnog“ tunera, AMG-a. Za one kojima SL 65 AMG Black Series sa 670 KS djeluje slabašno MKB je tako ponudio itekako adekvatno rješenje. U MKB-u za ovaj projekat nisu htjeli da se zadovolje malim povećanjima snage, pa je konačni rezultat bio čak 345 KS više u odnosu na serijski model, ili tačnije ukupnih i zastrašujućih 1015 KS.

Naravno, da bi dobili ovoliko dodatne snage MKB je morao napraviti prilično opsežne i skupe izmjene na 6,0-litarskom V12 motoru. Uz izmjenjene usisne kanale, potrebu za više zraka zadovoljili su kapacitetniji turbopunjači, dok je uz izmjenjenu upravljačku elektroniku motora bilo neophodno ugraditi i nove bregaste osovine koje upravljaju ventilima u skladu sa većim kapacitetom usisa zraka. Uz izmjene i razvoj motora, MKB je ponudio i posebno prilagođeni mjenjač koji se bolje nosi sa dodatnom snagom, dok je u ponudi i nekoliko vrsta blokirajućih diferencijala.

Uz sve izmjene SL 65 AMG, ili P1000 kako ga u MKB jednostavno nazivaju, dobio je punih 1015 KS, dok je obrtni moment zbog opterećenja na mjenjaču ograničen na 1.300 Nm. Ova količina snage i momenta i više je nego dovoljna da P1000 do 100 km/h stigne za samo 3,6 sekundi, dok je još zanimljivije da do 200 km/h stiže za jednako impresivnih 8,9 sekundi. Izmjereno je i ubrzanje do 300 km/h, a ono traje također izuzetno kratkih i napetih 21,5 sekundi, dok istovremeno podatak o maksimalnoj brzini nije zvanično potvrđen. U svakom slučaju ovaj SL neće ugroziti Bugatti Veyron, ali sa oko 370 km/h očekivane maksimalne brzine teško da će mu biti lagan zalogaj.

Uz neophodnih 116.800 eura, koliko je potrebno uplatiti na račun ove tunerske kompanije, u MKB-u ističu da je njihovim stručnjacima potrebno oko tri mjeseca da svaki motor u potpunosti prerade, ispitaju i ugrade u njihov P1000.