Čudna kreacija iz GeigerCarsa zove se Hummer H2 Bomber, a već i na prvi pogled jasno je da glavnu preradu predstavlja ugradnja velikih Mattracks 88M1-A1 gumenih gusjenica koje su zamjenile 20-inčne točkove i koje su ovom velikom SUV-u dali potpuno drugačiju namjenu i klasifikaciju.
Tunerska kuća iz Minhena je imala pune ruke posla da Hummer sa 40 centimetara širokim gusjenicama napravi zaista upotrebljivim i stabilnim vozilom. Naravno, sa ovakvim pogonskim sklopom Hummer postao je pogodan za vožnju na bilo kojem terenu, ali i za upotrebu u raznim djelatnostima, od poljoprivrede pa do ekspedicija na nepristupačnim terenima. Iako djeluje nezgrapno i nestabilno u Geigeru su uvjereni u upotrebljivost ovakvog Hummera, a ni performanse ne bi trebale biti problem jer je za pogon zadužen V8 motor sa 398 KS i 574 Nm okretnog momenta.
Zanimljivo je i to da su prve probne vožnje H2 Bombera provedene na slavnoj stazi Nurburgring, naravno u jeku zime kada je ona bila u potpunosti prekrivena, a već nakon prvih kilometara testni vozači su potvrdili da ovakav H2 otkriva potpuno novu dimenziju zabavne vožnje.
Pored "vojnog" uređenja karoserije, u Geigeru su se pozabavili i unutrašnjim luksuzom. Panoramski krov, navigacijski i DVD Kenwood sistem, kamera za vožnju unazad i slični detalji čine ugođaj vožnje ovog Hummera još posebnijim. Za one bogataše koji se ipak bar malo brinu o zagađenju zraka ili o troškovima goriva, GeigerCars je ponudio i mogućnost ugradnje LPG plinske instalacije u H2 Bomber.