Tuning
0

G power za BMW-ovu sedmicu

Klix.ba
Zahvaljujući njemačkom tuneru G power, najprestižniji model iz ugledne bavarske kompanije sada dolazi i sa performansama superspotskog automobila.

Na doradu je stigao BMW 760i kojem je snaga povećana na 530 KS, a maksimalna brzina sada dobro prelazi brojku od 300 km/h.

Dodatna snaga od 85 KS je dobivena prije svega zahvaljujući povećanju radne zapremine ionako potentnog dvanaestocilindraša, a pored snage porast je doživjela i vrijednost okretnog momenta i to za punih 140 Nm te sada iznosi 740 Nm.

Naravno ovo će podići ugled i zadovoljstvo vlasnika sedmice koja je prosla kroz tretman G powera, ali će istovremeno i olakšati njihov račun u banci za punih 35.000 Eura, koliko koštaju samo modifikacije agregata.

Velike izmjene je pretrpio i ispušni sistem koji je dobio novu konstrukciju i znatno kvalitenije materijale, tako da četiri polirana završetka od nehrđajućeg čelika, koja su vidljiva, nisu cijeli posao koji je odrađen na polju ispuha.

Zahvaljujući ovome ekskluzivna limuzina ubrzava iz stanja mirovanja do stotke za samo 5.0 sekundi uz odgovarajuću zvučnu kulisu.

Bitan faktor kod svakog tuininga je naravno i optičko tj. aerodinamičko usavršavanje, koje se često završi fijaskom. Ovdje to ipak nije slučaj, naprotiv, urađen je izuzetan posao, pa se glomaznoj limuzini podario dinamičniji i sportskiji izgled.

Kompletan aerodinamički kit, koji je uglavnom dizajniran radi obezbjeđivanja što veće količine svježeg zraka za agregat, se sastoji od redizajniranog prednjeg branika i dodataka od karbonskih vlakana, atraktivnih nastavaka u području pragova i naravno na kraju dotjeranog zadnjeg odbojnika. Iako ovo sve lijepo zvuči sliku kvari činjenica da će opet račun vlasnika biti olakšan za dodatnih 11.600 Eura koliko koštaju pomenuti dodaci u kompletu.

Izmjene na karoseriji su optički potpomognute i felgama od lake legure, egzotičnih dimenzija i izgleda. Tako su na prednju montirane visoko polirane felge dimenzija 9x22, dok su na zadnjoj iste takve ali u dimenziji od 10.5x22. Pomenute felge i odgovarajuće gume dimenzija 265/30 ZR 22 na prednjoj i 295/25 ZR 22 na zadnjoj osovini iziskuju dodatnih 9.800 Eura.

Pored nabrojanih astronomskih troškova, posao nije ni izbliza gotov, pa tako dodatna sredstva traže i kočioni diskovi dimenzija 385 mm sa šesteroklipnim čeljustima. Naravno ne treba da ovakve mogućnosti agregata zahtjevaju i bolje ležanje, pa je bilo neophodno i približavanje karoserije asfaltu za 20, na zadnjoj osovini, odnosno 25 milimetara na prednjoj.

Iako Vas je od pobrojanih prerada vjerovatno zabolila glava, ovdje nije kraj, jer naravno i unutrašnjost treba biti na nivou eksterijera. Tako se u raskošnoj kabini susrećemo sa obilnom upotrebom aluminija, sportskim detaljima poput aluminijskih papučica, skupim drvenim umetcima na konzoli, i naravno kožom na svakom centimetru i to u bilo kojoj boji koju budući vlasnik zamisli.

Na ukupnu cifru troškova ove prerade ne treba ni misliti, a još manje je napisati, te ako nekoga interesuje ne preostaje mu ništa drugo nego digitron.

Sarajevo-X E.Z.