Tuning
0

Arden Jaguar XJR - sportska limuzina

Sarajevo-X
Arden, Njemački tuner specijalizovan za Jaguare, je od udobne limuzine visoke klase napravio cestovnu "zvijer". Ovako prerađen Jaguar može bez imalo kompleksa stati uz bok najbržima u klasi.

Prerada je obavljena na modelu XJR 4.2, gdje je snaga motoru povećana za okruglo 60 KS. Serijski motor razvija 395 KS, ali nakon "dorade" kompresora, snaga V8 motora je porasla na 455 KS, a obrtni momenat sa 541 na 580 Nm. Zahvaljujući relativno maloj težini aluminijumskog Jaguara, performanse su i više nego odlične za "samo" 455 KS. Ubrzanje do 100 km/h traje 4.5 sekundi (brže od M6 o kojem je pisano jučer), a maksimalna brzina je elektronski limitirana na 250 km/h.

Nakon prerade motora, krenulo se u "nove pohode". Ovjes je bio sljedeća meta Ardenovih stručnjaka, tako je isti spušten za 30 mm jednostavnim "reprogramiranjem" elektronike. Po ovome možete zaključiti da se radi o zračnom ovjesu, koji ima u ovom slučaju dva setovanja, comfort i sport. Vozač treba samo mrdnuti prstom i odabrati koji program želi, a automobil sve ostalo sam podešava - kako se i očekuje od jednog Jaguara. Za još bolje ležanje XJR-a, osim ovjesa brinu se i za broj veći naplaci od 20" sa gumama 255/35 ZR.

Da bi se ovako prerađen Jaguar mogao prepoznati, izgled je dorađen sa par decentnih detalja. Tu pored već spomenutih orginalnih naplataka spadaju i posebna kromirana prednja maska automobila, okrugle maglenke u prednjem braniku, kromirana "crta" iznad zadnje tablice i posebni sportski auspuh sa dvije široke ispušne cijevi, postavljene po jedna u svaku stranu zadnjeg branika. Još su tu maleni kromirani "Arden" natpisi na boku i to je sve. Ako te detalje ne uočite na vrijeme, onda ćete ovu preradu lako zamjeniti sa serijskim modelom.

U unutrašnjosti je stanje drugačije, pa će svaki bolji poznavalac Jaguara odmah primjetiti da ovdje nije riječ o serijskom modelu. Glavni znakovi raspoznavanja kromirane papučice gasa i kočnice, a u istom stilu je urađeno i "odmorište" za lijevu nogu. Sve sa potpisom Ardena, isto kao i nožni podmetači. No, kako se "šefovi" u Jaguaru obično voze nazad, tu je sve njima podređeno. Pored udobnih sjedišta obloženih vrhunskom kožom, za potpuni ugođaj brinu se mini bar, a po želji tu su kompjuter ili konzola za igranje. U tom slučaju je u prednje naslonjače za glavu ugrađen LCD displej, uokviren "drvetom" sa sićušnim potpisom Ardena na dnu.

Ovako sređen Jaguar u Adrenu se može nabaviti od 85700 Eura pa na više, zavisno od opreme. Serijski XJR kreće od 78000 Eura, pa s obzirom na dobiveno, cijena prerade i nije prevelika.

B.K.

Vezani članci