Za ovu priliku u ABT-u su optimizirali centralnu upravljačku jedinicu, čime je snaga dvolitarskog četverocilindarskog turbo-benzinskog motora porasla na 370 KS, a vrijednost najvećeg obrtnog momenta sada iznosi 460 Nm, što je 60 KS i 80 Nm obrtnog momenta više od onoga što nudi motor serijskog TTS-a.
U ABT-u nisu saopštili nove podatke o performansama, ali bi njihov TTS svakako trebao biti brži od standardnog kojem je od 0 do 100 km/h potrebno 4,7 sekundi, a njegova maksimalna brzina elektronski je ograničena do 250 km/h.
Pored dodatnih konjskih snaga, ABT-ov TTS dobio je novi prednji i zadnji spojler, a nova su i kućišta vanjskih retrovizora. Kupci mogu da biraju između nekoliko različitih felgi u dimenzijama od 18 do 20 inča.
Uz doplatu, ABT nudi i poseban izduvni sistem sa četverostrukim završecima, unutrašnjost presvučenu alkantarom i set sportskih opruga s kojima se visina automobila snižava 35 milimetara naprijed i 30 milimetara nazad.