U odnosu na serijske varijante, ABT-ovi Audiji dobili su drugačiji zadnji spojler i sportski izduvni sistem.
Kupac može birati između 19 ili 20-inčnih felgi. Uz nove kapacitetnije kočnice tu su i sportske opruge koje automobil snižavaju za 30 milimetara.
Zahvaljujući novom turbo-punjaču, drugačijem međuhladnjaku i rekalibriranoj centralnoj upravljačkoj jedinici, 2,5-litarski 5-cilindarski motor Audija TT-RS razvija 470 KS i 630 Nm obrtnog momenta, što je 130 KS i 180 Nm više od serijskog modela.
Automobil od 0 do 100 km/h stiže za 3,9 sekundi i razvija 285 km/h. Uz Audi TT-RS Plus stiže malo skromnija dorada nakon koje motor razvija 440 KS, što je za 80 KS više u odnosu na serijsku varijantu. Sve zajedno više je nego dovoljno za sve kojima je R8 ipak prevelik zalogaj.