Opisan kao "jedan od tehnički najnaprednijih terenskih automobila koji je veoma jednostavan za korištenje", redizajnirani Prado dobio je drugačiji prednji kraj na kojem se ističe nova maska hladnjaka i redizajnirana svjetla.
Stilske promjene u ovom slučaju svakako su u drugom planu, jer je Toyoti mnogo bitnije kupcima ponuditi automobil koji karakteriše čvrstoća, pouzdanost i beskompromisne 'off-road' performanse. Uz redizajnirane felge, novi Prado dobio je i drugačija zadnja svjetla i mjesto za smještaj registarske tablice.
U ponudi su i četiri nove boje karoserije. Unutrašnjost je dobila redizajnirane analogne instrumente, poboljšane obloge i kvalitetnija sjedišta u drugom i trećem redu. Redizajnirana je i centralna konzola, zajedno sa komandama za upravljanje audio-sistemom i prenosom snage. Tu je i novi 4,2-inčni display koji vozaču nudi nekolicinu korisnih informacija o statusu automobila.
Za evropsko tržište Toyota uz Prado nudi dva motora. 4-litarski benzinski V6 razvija 282 KS i 385 Nm obrtnog momenta. preko 5-stepenog automatskog mjenjača Prado od 0 do 100 km/h stiže za 10,9 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 180 km/h. 3-litarski četverocilindarski dizelski motor razvija 190 KS i 420 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 10,2 sekunde (10,6 sa ručnim mjenjačem) i maksimalnu brzinu od 175 km/h.