{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


TEST polovnog: Peugeot 206

18.12.2003. u 00:24
0
24
TEST polovnog: Peugeot 206
0
TEST polovnog: Peugeot 206
Na test polovnog automobila smo dobili veoma atraktivan i poželjan automobil, kako mlađim generacijama tako i starijim, bez obzira na pol.
Kada se pojavila na tržištu 206-ica je predstavljala pravo iznenađenje, ugodno naravno. Njene atraktivne linije još uvijek izgledaju svježe i zamamno.


O dizajnu i izgledu ne treba trošiti previše riječi s obzirom da su ga skoro svi ocijenili više nego uspješnim, a tome u prilog govori i činjenica da su nakon 206-ice svi Peugeotovi modeli počeli dobivati elegantne i u isto vrijeme agresivne forme poput zašiljenih farova i dinamičnih bočnih linija.

Nedavno je 206 prošao i kroz prvi obimniji facelifting, pa sada farovi imaju potpuno providan pokrov, a izmjenjena je i grafika zadnjih stop svjetala.

Mi smo na test dobili 206-icu sa motorom kodne oznake TU3PJ, ili prepoznatljivije 1.4 benzinski agregat sa 8 ventila. Maksimalna snaga ovog motora iznosi 75 KS pri 5500 okr/min, te oslobađa 111 Nm okretnog momenta pri 3400 okr/min, što je sasvim dovoljno za automobil težak samo 950 kg.

Nakon skoro 50.000 pređenih kilometara ne naziru se nikavi znaci umora na pogonskoj jedinici, te je zahtjevala samo redovne promjene ulja i filtera. Iako se po izlaznoj snazi ne bi dalo baš zaključiti, mali lavić se zaista temperamentno ponaša u uslovima gradske vožnje. Nedostatak snage se može osjetiti tek na maksimumu i pod punim opterećenjem.


Tvorničke deklaracije o maksimalnoj brzini nisu upitne te se maksimalna brzina od 170 km/h dostiže bez velikih napora, dok ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 13.2 sekunde najbolje govori da svrha ovog automobila i nije obaranje brzinskih prosjeka nego nadasve ugodna vožnja.

Snaga se prenosi preko pet-stepenog ručnog mjenjača na kojeg nema prevelikih zamjerki, osim možda malo predugačkog hoda i osjećaja da je odradio više kilometara nego što jeste.

Ovjes je jedan od najboljih u klasi i takvim se pokazao i nakon dvije godine eksploatacije. Francuska udobnost se osjeća u svakom prelasku preko neravnina kojih ne nedostaje na našim cestama, te je i naginjanje karoserije u zavojima opravdano jer ni u jednom trenutku ne daje osjećaj nesigurnosti, naprotiv.


Unutrašnjost je u prilično dobrom stanju iako su plastične obloge na konzoli, najvjerovatnije nakon pranja, dobile previše sjaja koji daje osjećaj jeftinoće. Položaj sjedenja je veoma ugodan, te je pravi užitak voziti ovaj automobil, pogotovo kada osjetite draži izuzetno direktnog i preciznog upravljača.

Zbog klase kojoj pripada i međuosovinskog razmaka od 2440 mm, od 206-ice se ne može očekivati vrhunska prostranost. Situacija na prednjim sjedištima je sasvim povoljna, ali sve dok nikoga nema iza leđa. Kada se putnici i uspiju probiti do zadnje klupe ne mogu očekivati veliki raskoš, barem ne bez žrtvovanja suputnika na prednjim sjedištima.

Danak atraktivnom dizajnu je platila preglednost, te dok je naprijed ona sasvim povoljna situacija pri vožnji unazad je sasvim drugačija. Zbog visokog ruba zadnje šoferšajbe i širokih C nosača potrebno je dosta vremena da se naviknete prije nego sa potpunom sigurnošću počnete parkirati ovaj automobil.

Kako i naša anketa govori Peugeot 206, iako već pomalo zastario model, još uvijek je među vodećima u svojoj klasi.

Alfa 147 GTA Autodelta

18.12.2003. u 23:17
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: