{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Subaru spreman za trku 24 sata Nurburgringa

12.6.2014. u 11:17
0
1
Subaru spreman za trku 24 sata Nurburgringa
0
Subaru spreman za trku 24 sata Nurburgringa
Subaru, kompanija "Fuji Heavy Industries" i njeno sportsko odjeljenje "Subaru Tecnica International" (STi) učestvovaće po sedmi uzastopni put na čuvenoj auto-trci 24 sata Nurburgringa
Subaru će na ovoj trci, koja će se održati na čuvenoj stazi u Njemačkoj od 19. do 22. juna 2014. godine, nastupiti sa svojim novim modelom "Subaru WRX STI NBR Challenge 2014", trkaćim automobilom razvijenom na bazi novog modela WRX STI. Cilj fabrike i njenog sportskog odjeljenja je da po treći put pobjede u klasi SP3T, kao što su uspjeli i na ovoj 24-satnoj trci 2012. godine.

Od kada se prvi model našao na cesti daleke 1992. godine Subaru WRX je postao ikona zaljubljenika u auto sport širom svijeta kao poseban sportski sedan koji kombinuje impresivne osobine vrhunskog sportiste sa praktičnošću limuzine sa četvoro vrata.



Mada se u "Subaru WRX STI NBR Challenge 2014" ugrađuju specijalni sklopovi i sam automobil je posebno podešen za trke izdržljivosti, on se sastoji od istih osnovnih dijelova od kojih se izrađuje i model WRX STI za masovnu proizvodnju koji se prodaje u redovnoj prodajnoj mreži. Model koji je upravo predstavljen, sportski automobil razvijen na bazi novog WRX STI, rezultat je unaprijeđenja stalne veze između Fuji korporacije i njegovog sportskog odjeljenja STI.

Hrabro se upuštajući u trku sa trkaćim automobilom koji je izveden iz komercijalnog vozila za masovnu proizvodnju Subaru želi da demonstrira superiornost svog čuvenog simetričnog pogona na sve točkove SAWD čak i na trkaćoj stazi u Nurburgringu, koju inače zovu "najbrži javni put".



Subaru WRX STI NBR Challenge 2014 kojim će Subaru nastupiti ove godine ima EJ20 4-cilinadrski DOHC turbo motor maksimalne snage 340 KS pri 5,500 okr/min i maksimalnog obrtnog momenta 461 Nm 3,000 okr/min. Jasno, i trkaći WRX ima pogon na sve točkove sa DCCD (Driver Control Center Differential) sistemom, dok su za kočenje zadučene Brembo šesteroklipne čeljusti naprijed i četveroklipne nazad. Za "obuću" zadužen je Dunlop koji će dostaviti gume dimenzija 260/66 R18, a koje će biti montirane na BBS felge dimenzija 18 x 10J.


Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: