Šampionat BiH na brdskim stazama
0

VIDEO / Suad Hota oborio rekord staze u Vlasenici

Piše: Elvir Zubović
Foto: E. Z./Klix.ba
Foto: E. Z./Klix.ba
Proteklog vikenda na stazi Vlasenica vozila se sedma trka ovogodišnjeg šampionata BiH na brdskim stazama. Zvijezda trke definitivno je bio Suad Hota sa Lancijom Deltom Integrale Evo, koji je uvjerljivo pobjedio i ujedno oborio rekord staze.
Suad Hota, Lancia Delta Integrale Evo (Foto: ProAuto.ba)
Suad Hota, Lancia Delta Integrale Evo (Foto: ProAuto.ba)
Na stazi koja je duga 7,1 kilometar Suad Hota je uvjerljivim vožnjama došao do pobjede u klasi H2000+, ali i pobjede u generalnom poretku trke. Najbliži konkurent mu je bio Miroslav Josipović s Opel Vectrom ST, ali nakon dvije vožnje Hota je napravio nedostižnu prednost od oko sedam sekundi.

Potvrda Hotinog fenomenalnog nastupa došla je nakon druge vožnje, kada je mjerna služba dala podatak da je 7,1 kilometar Hota provezao za samo 3 minute i 40 sekundi. Ovom vožnjom Hota je uspio oboriti i rekord staze u Vlasenici, nadmašivši tako dosadašnji rekord Borisa Miljevića, koji je u svojoj formuli Nissan 2008. godine stazu odvezao za 3 minute i 41 sekundu.

Također, treba istaći i odličnu vožnju Mišela Radoševića, koji je sa svojim Citroenom Saxom došao na respektabilno treće mjesto generalnog poretka trke, i upisao uvjerljivu pobjedu u klasi automobila radne zapremine do 1.400 ccm.

Izuzetno brz u Vlasenici je bio i Davor Domazet s Hondom Civic Type R, koji je još jednom pobjedom u klasi N3 već sada, dvije trke prije kraja sezone, osigurao šampionsku titulu.

Rezultati BT Vlasenica 2012, po klasama, zbirno nakon dvije vožnje:

Klasa N2 - Automobili grupe N, radne zapremine od 1.401 do 1.600 ccm

  1. Nenad Lehpaner - Peugeot 106 Rallye - 8:49,939

Klasa N3 - Automobili grupe N, radne zapremine od 1.601 do 2.000 ccm

  1. Davor Domazet - Honda Civic Type R - 8:01,388
  2. Azer Kurtović - Renault Sport Clio 2.0 16V - 8:39,645

Klasa H1400 - Automobili grupe H, radne zapremine do 1.400 ccm

  1. Mišel Radošević - Citroen Saxo VTS - 8:00,318
  2. Milan Stanivuk - Honda Civic - 8:29,832
  1. Goran Dojčinović - Peugeot 106 XSi - 8:38,625
  2. Milan Stojnić - Peugeot 106 XSi - 8:56,143
  3. Miroslav Planinčić - Zastava Yugo - 9:21,704
  4. Armin Mujkanović - Peugeot 106 - 9:22,025

Klasa H1600 - Automobili grupe H, radne zapremine od 1.401 do 1.600 ccm

  1. Dragan Mićanović - Volkswagen Scirocco - 8:22,963
  2. Vladimir Ilić - Honda Civic - 8:22,971
  3. Dane Milenović - FIAT 128 - 8:26,198
  4. Hasan Ljubijankić - Honda Civic - 8:28,050
  5. Srđan Maksimović - Zastava Yugo - 8:30,338
  1. Radenko Ristić - Opel Corsa - 8:53,218

Klasa H2000 - Automobili grupe H, radne zapremine od 1.601 do 2.000 ccm

  1. Bakir Hadžić - Honda Integra Type R - 8:11,883
  2. Nihad Seferagić - Volkswagen Polo - 8:19,343
  3. Mladen Šoljić - Renault Sport Clio - 8:22,093
  4. Engin Beširević - Renault Clio Williams - 8:30,894
  5. Mladen Tojić - Renault Clio 16V - 8:36,892
  6. Hrvoje Jugović - Alfa Romeo 156 - 8:38,394
  7. Šefik Emrić - Opel Astra GSi - 8:52,201

Klasa H2000+ Automobili grupe H, radne zapremine veće od 2.000 ccm

  1. Suad Hota - Lancia Delta Integrale - 7:23,900
  2. Miroslav Josipović - Opel Vectra ST - 7:30,535
  3. Branimir Simić - Mitsubishi Lancer EVO VIII - 8:30,076
  4. Miladin Lučić - Audi 90 - 8:35,701