{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Strategija rasta 2018 donosi rezultate

26.9.2012. u 12:31
1
0
Strategija rasta 2018 donosi rezultate
1
Češki proizvođač automobila nastavlja brzim tempom ostvarivati svoje strateške ciljeve: od januara do augusta marka je povećala prodaju za 8,5 posto i sa 633.300 prodatih primjeraka ostvarila novi prodajni rekord. Škoda nastavlja nizati uspjehe i na području auto moto sporta: u sezoni 2012. marka iz Mlade Boleslav već je osigurala dvije titule.

Škoda je i u tekućoj, 2012. godini pokazala da je na dobrom putu postizanja ciljeva Strategije rasta 2018: u prvih osam mjeseci su isporuke kupcima porasle za 8,5 posto na novi rekord od preko 633.300 vozila. Samo u Rusiji Škoda je zabilježila rast prodaje od 44,5 posto, u Indiji su prodajne brojke narasle za 34,5 posto, u Kini za 7,1 posto, dok je rast od 5,8 posto zabilježen i na tržištu ukupne Evrope. Škoda je u prvom polugodištu povećala promet za 6,6 posto na 5,7 milijardi eura – i ovo je polugodišnji rekord, baš kao i rekordni rezultat operativne dobiti u visini od 449 miliona eura.

„Škodina Strategija rasta 2018 donosi konkretne rezultate“, rekao je Winfried Vahland. „U prvih osam mjeseci uspjeli smo još više izgraditi svoju poziciju na svjetskim tržištima i time stvoriti preduslove za nastavak rasta u godinama koje dolaze. Škoda je uspješna na tom putu do ciljanih 1,5 miliona automobila godišnje do 2018.godine.“

Internacionalna ofanziva modela konsekventno se realizuje

Škoda je u okviru svoje Strategija rasta pokrenula najveću ofanzivu modela u svojoj 117-godišnjoj historiji i u idućim će godinama nastaviti s praksom da svakih šest mjeseci na tržište uvede novi model. Pored Evrope, češki proizvođač jača svoju poziciju na tržištima Kine, Rusije i Indije.

U Kini – trenutno najvećem tržištu marke - Škoda će od 2013. u saradnji sa Shanghai Volkswagen proizvoditi kompaktni SUV Škoda Yeti. U isto vrijeme će startati i proizvodnja kineske verzije novog modela Škoda Rapid. I u Rusiji Škoda nastavlja bilježiti snažan rast: u prvih osam mjeseci ove godine marka je narasla tri puta više od ruskog tržišta. Prije nekoliko sedmica predstavljen je na autosalonu u Moskvi specijalan model Yeti Sochi – ovaj posebni model napravljen je u čast Zimskih Olimpijskih igara 2014 koje će se odigrati u ruskom Sočiju. Također se bliži i uvođenje nove ruske Škode Rapid: u proljeće 2014. U Volkswagenovoj tvornici Kaluga, počinje proizvodnja ove kompaktne limuzine za rusko tržište.

Veliki potencijal za razvoj Škoda vidi i u indijskom tržištu: već godinu dana sa proizvodne trake u tvornici Pune silazi indijska varijanta modela Škoda Rapid. Zahvaljujući Rapidu Škoda je prisutna u najvećem segmentu ovog tržišta. Indijski Rapid stekao je veliku popularnost u ovom regionu, gdje je proglašen porodičnim automobilom godine. U prvih osam mjeseci 2012. novi model Rapid drži 60% ukupne Škodine prodaje na tržištu Indije.

Škodi se smiješi i treća pobjeda u sezoni

Škoda i ove godine dominira u IRC natjecanju: nakon pobjede Hänninena i njegovog suvozača Markkule, koji su uzeli titulu Evropskog šampiona, do prvog mjesta u Intercontinental Rally Challenge došao je i Škodin pilot Jan Kopecký sa kopilotom Pavelom Dreslerom. Sada Škodin tim juriša na treću pobjedu: prema trenutnom bodovnom poretku evidentno je vodstvo Škodinog tima Velike Britanije kojeg čini dvojac Andreas Mikkelsen i Ola Fløene.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: