Sve je počelo 1898. godine, razvoj je tekao uspješno, do 1925. godine, kada izlazi zadnji primjerak iz fabrike, a od tada ova marka praktično nestaje.
No, kako se već desilo sa Maybachom, neko se sjetio "reanimirati" i Spyker, pa tako 2000. dolazi novi model.
Nakon toga, razvoj se nastavlja i na tržište dolazi nekoliko modela, a najnoviji je C12 Spyder. Zapravo, još uvijek se radi o konceptu, ali iz Spykera obećavaju da će 2006. biti spreman za proizvodnju.
Jedan od razloga za ovo je i veliki interes nakon prikazivanja koncepta, sa 90-ak pribilježenih potencijalnih kupaca. A kad se radi o cijeni od preko 290000 Eura po primjerku, onda možete predpostaviti da je ovdje riječ o nečem posebnom. I zbilja jeste, radi se o dvosjedu kabrio koncepcije i ekstravagantnog dizajna.
Pored dizajna, najzanimljivija je kombinacija male težine u odnosu na snagu motora, što donosi vrhunske performanse. U ovom slučaju, za pokretanje 1400 kg teškog Spykera zadužen je motor od 500 KS. Radi se o Audijevom W12 motoru iz A8 modela, ali prerađenom za Spyker. Osim impresivne snage, razvija i 600 Nm obrtnog momenta s kojima se "bori" manuelni mjenjač sa 6 stepeni, a u ponudi će biti i sekvencijalni sa tipkicama za šaltanje na volanu. Uz zadnji pogon i samoblokirajuči diferencijal, start do 100 km/h traje ispod 4 sekunde a nakon toga ubrzanje ne prestaje sve do 325 km/h.
Ako budući vlasnici budu željeli iskoristiti performanse automobila, morat će na dodatnu obuku vožnje. Jer C12 Spyder serijski dolazi samo sa ABS sistemom, dok ostale spasonosne elektronike nema.