auto
0

Spyker C12 Spyder - holandski induvidualist

Sarajevo-X
Najbolja tehnika i materijali, upakovani u jedinstven dizajn ručno izrađenog automobila, predstavljaju "filozofiju" Spykera. Iako se nekome može učiniti kao nova marka, Spyker ima tradiciju dugu preko stoljeća.

Sve je počelo 1898. godine, razvoj je tekao uspješno, do 1925. godine, kada izlazi zadnji primjerak iz fabrike, a od tada ova marka praktično nestaje.

No, kako se već desilo sa Maybachom, neko se sjetio "reanimirati" i Spyker, pa tako 2000. dolazi novi model.

Nakon toga, razvoj se nastavlja i na tržište dolazi nekoliko modela, a najnoviji je C12 Spyder. Zapravo, još uvijek se radi o konceptu, ali iz Spykera obećavaju da će 2006. biti spreman za proizvodnju.

Jedan od razloga za ovo je i veliki interes nakon prikazivanja koncepta, sa 90-ak pribilježenih potencijalnih kupaca. A kad se radi o cijeni od preko 290000 Eura po primjerku, onda možete predpostaviti da je ovdje riječ o nečem posebnom. I zbilja jeste, radi se o dvosjedu kabrio koncepcije i ekstravagantnog dizajna.

Pored dizajna, najzanimljivija je kombinacija male težine u odnosu na snagu motora, što donosi vrhunske performanse. U ovom slučaju, za pokretanje 1400 kg teškog Spykera zadužen je motor od 500 KS. Radi se o Audijevom W12 motoru iz A8 modela, ali prerađenom za Spyker. Osim impresivne snage, razvija i 600 Nm obrtnog momenta s kojima se "bori" manuelni mjenjač sa 6 stepeni, a u ponudi će biti i sekvencijalni sa tipkicama za šaltanje na volanu. Uz zadnji pogon i samoblokirajuči diferencijal, start do 100 km/h traje ispod 4 sekunde a nakon toga ubrzanje ne prestaje sve do 325 km/h.

Ako budući vlasnici budu željeli iskoristiti performanse automobila, morat će na dodatnu obuku vožnje. Jer C12 Spyder serijski dolazi samo sa ABS sistemom, dok ostale spasonosne elektronike nema.