{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Sponzorstvo i uz krizu

S
21.1.2010. u 22:28
0
0
Sponzorstvo i uz krizu
0
Sponzorstvo i uz krizu
Svi ljubitelji tenisa su početkom ove sedmice s nestrpljenjem dočekali prvi ovogodišnji grand slam, slavni Australian Open, a uz organizatore je još jednom stala KIA, iako većina proizvođača automobila sve više smanjuje ovako velike marketinške troškove.
KIA je kao glavni sponzor ovog vrhunskog teniskog događaja već devetu godinu zaredom započela svoju „sportsku“ sezonu. Nakon ovog turnira KIA će još više biti primjećena u medijima zahvaljujući Svjetskom prvenstvu u fudbalu u Južnoafričkoj republici, gdje je KIA također jedan od glavnih sponzora.

KIA će tokom 105. izdanja australijskog grand slama provoditi brojne promotivne aktivnosti, koje će obradovati stranke i posjetioce turnira. Prije svega zanimljiva je kampanja KIA Lucky Drive to Australia, gdje će u određenim zemljama posjetioci KIA-inih prodajnih salona imati mogućnost dobiti glavnu nagradu – putovanje na polufinalne susrete, a tu su i KIA Fan of the Day i Fan of the Australian Open nagrade za sve posjetioce turnira.
Australian Open je inače KIA-ino najduže sponzorstvo bilo kakvog vrhunskog sportskog događaja. KIA je kao glavni sponzor organizatorima za vrijeme turnira koji traje od 18. do 31. januara stavila na raspolaganje 101 vozilo s kojim će se voziti igrači, službena i VIP lica, a koji će se kretati oko Melbourne Parka.

KIA inače ima potpisan ugovor o sponzorstvu turnira sve do 2013. godine, dok istovremeno produbljava vezu s jednim od najboljih tenisera današnjice, Špancem Rafaelom Nadalom, koji je već nekoliko godina globalni sportski ambasador ovog najstarijeg korejskog automobilskog proizvođača.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: