{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


SLS bez zvučne pozadine

S
23.6.2010. u 10:14
0
4
SLS bez zvučne pozadine
0
Mercedes-Benz je iznenadio javnost neočekivanom najavom nove verzije svog sportskog SLS modela. Iako se ističe klasičnim vrijednostima njemačkih brzih automobila, Mercedes za SLS-a ima i avangardnije planove. E-Cell prototip bit će jedan od najbržih električnih automobila ikada.
Dok se većina proizvođača ponosi svojom ponudom hibridnih modela i performansi koje su u stanju ostvariti, Mercedes-Benz je surovo i potpuno neočekivano podigao igru na novi nivo i predstavio SLS E-Cell koji dolazi kao električni automobil sa supersportskim performansama. Tako je E-Cell u potpunosti pogonjen električnom energijom koja je spremljena u litijum-ion polimerske baterijske module, a koji su smješteni u srednjoj konzoli između dva sjedišta.

Zanimljivo je da su u Mercedesu moralu napraviti tek minimalne izmjene kako bi u SLS postavili potpuno drugačiji pogonski sklop u odnosu na onaj sa konvencionalnim benzinskim motorom. Tako je najveća novost nezavisni multilink ovjes na prednjem dijelu, koji je zamjenio standardno rješenje sa dvostrukim ramenima na benzinskom modelu.

Ukupna količina snage je oečkivano nešto manja kod E-Cell električnog SLS-a, ali iznenađuje da taj zaostatak uopšte nije toliki koliko bi se očekivalo od električnog automobila. Tako će se rijetko ko moći požaliti da mu je 533 KS i čak 880 Nm okretnog momenta nedovoljno, a u Mercedesu ističu da kapacitet baterija omogućava i potencijal za punih 653 KS. U svakom slučaju, i sa ovim električnim pogonom SLS će do 100 km/h ubrzavati za oko četiri sekunde, što je u potpunom skladu sa supersportskom konkurencijom.

Za sada u Mercedesu nisu htjeli otkrivati detalje o izdržljivosti baterija, kao niti o njihovom vremenu punjenja, ali je poznato da je razvijen poseban sistem hlađenja električnih komponenti. Također, nije još uvijek poznato ni kada će SLS E-Cell doći u serijsku proizvodnju, ali je sasvim jasno da je on jedan od ključnih "igrača" u Mercedesovom ekološkom programu, a prema kojem do 2015. godine značajno smanjiti potrošnju goriva i emisiju CO2 za sve svoje modele.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: