Najava za vRS model?
0

Škodine blage dizajnerske egzibicije

Sarajevo-x.com
Na sajmu automobila u Ženevi Škoda je predstavila i posebno pripremljene Fabije, koje su prije svega prošle kroz poseban estetski tretman, a sudeći prema izgledu koji za uzor ima takmičarski S2000 automobil moglo bi biti riječi o svojervsnoj najavi za sportsku vRS verziju ove Škode.

Iako bi prema logici stvari svi proizvođači trebali smanjiti ulaganja u sportske modele, jasno je da će bez obzira na obim krize uvijek postojati potražnja za sportskim performansama u automobilima. Tako bi upravo mali gradski automobili kao što su Mini Cooper S, Renault Sport Clio ili Alfa Romeo MiTo GTA mogli biti najveći pobjednici u ovoj ekonomskoj krizi.

Naime za pristupačan iznos ovakvi modeli nude zaista odlične performanse, a troškovi održavanja i potrošnja goriva kod ovakvih modela još uvijek je u granicama koje mogu podnijeti obični smrtnici. Stoga je logično da i Škoda ne odustaje od sportske verzije svoje Fabije, te prema zadnjim najavama Fabia vRS stiže već početkom naredne godine.

U međuvremenu, za nestrpljive škodin dizajnerski studio je predstavio konceptne modele Fabia Sport Design. Naime, zanimljivo je da iz Škode nisu htjeli otkriti nikakve tehničke detalje, te se oprvdano sumnja da je upravo ovo najavni model za Fabiju vRS.

Što se tiče izgleda ovakva Fabija je plijenila pažnju detaljima kao što je karoserija u dvije boje, i to u atraktivnoj crno-crvenoj kombinaciji. Neizbježan je bio i diskretan aerodinamički komplet koji je zaokružen difuzorom zraka ispod zadnjeg odbojnika, dok zatamnjena svjetla i u crno prelakirani višekraki naplaci u potpunosti odgovaraju potencijalnom vRS modelu.

Unutrašnjost konceptne Fabije Sport Design je također uređena po uzoru na dvobojnu vanjsku temu, dok se ističe sportski oblikovan upravljač kao i aluminijski detalji, te sjedišta sa izraženom bočnom potporom. Iako nije ništa potvrđeno, logično je očekivati da će Fabia vRS biti pokretana volkswagenovim već poznatim 1,4 TSI motorom sa 180 KS, što bi trebalo biti dovoljno za vrlo zabavne performanse.