Svjetskom premijerom studije MissionL, Škoda će se predstaviti na ovogodišnjem salonu automobila u Frankfurtu, te započeti ofanzivnu strategiju na svjetskoj automobilskoj sceni. Nova kompaktna limuzina stiže na tržišta Evrope, Rusije i Kine kao šesti segment češkog proizvođača automobila. Za tržište Indije predviđena je posebna varijanta prilagođena specifičnostima ovog tržišta. Time Škoda nastavlja dugoročnu strategiju rasta predstavljenu prije godinu dana. Do 2018.godine Škoda planira udvostručiti godišnju prodaju na najmanje 1,5 milion vozila.
U fokusu Škodine strategije i dalje se nalaze najveća izvozna tržišta Kine, Rusije i Indije, zbog čega je marka investirala u proširenje proizvodnih kapaciteta.
Proizvodnja novog kompakta još ove će godine startati u Indiji još ove godine, dok će prvi modeli s proizvodne trake u Kini silaziti od 2013.godine. Od sredine 2013. tamo će se – kao i u Volkswagenu Shangai – proizvoditi model Yeti. Saradnja Volkswagen koncerna i ruske kompanije GAZ Group urodit će od kraja 2012. godine proizvodnjom kompaktnog SUV-a Yeti namijenjenog za rusko tržište.
Noviteti proizvođača Škoda Auto na IAA Frankfurt 2011 biće predstavljeni u paviljonu 3 na poziciji A05.
Konferencija za novinare predviđena je za 13. septembra 2011, od 12:15 – 12:30 sati.
Možda vas zanima
Neće važiti od 1. januara
Pojedine novčanice od 10, 20, 50 i 100 KM se povlače iz opticaja, evo do kada ih možete zamijeniti
Aplikacija za prijevoz
Dolazi li Bolt u Sarajevo? Glavni Uberov konkurent traži vozače u glavnom gradu BiH
Vezani članci
Bogato naslijeđe
Škoda slavi 65 godina od debija kultnih modela Octavia i Felicia
Stiže 2025. godine