Sa flotom od 300 vozila
0

Škoda ponovo glavni sponzor Tour de Francea

Sarajevo-x.com
Proizvođač automobila Škoda već je osmi put glavni sponzor trke Tour de France. Najpoznatija biciklistička trka na svijetu započela je 2. jula tradicionalnim prologom, a svoju prisutnost pokazala je i češka marka automobila sa flotom od 300 vozila koja će pratiti Tour de France i osigurati mobilnost organizatorima i timovima.
Češki proizvođač automobila također je i partner Bijele majice, kojom se odlikuje najbolji mladi profesionalac do 25 godina. Škoda je na Touru, osim toga, partner i devet profesionalnih ekipa kao i neutralne ekipe za tehničku podršku Mavic.

"Tour de France i dalje fascinira ljude iz cijelog svijeta", komentar je Jürgena Stackmanna, člana Škodine uprave zaduženog za prodaju i marketing. "Vozači se iskazuju kao vrhunski sportisti. Ponosni smo što ćemo kao partner po osmi put zaredom podržati ovaj fantastičan sportski događaj. Za Škodu je Tour savršena prilika da predstavi marku milionskom auditoriju iz cijelog svijeta."

Škoda organizatorima stavlja na raspolaganje čak 300 vozila i to od Fabije do Superba čime su zastupljena sva vozila iz njene trenutne ponude. Direktor Toura, Christian Prudhomme, odlučio se za atraktivni crveni Superb, koji se također može pogledati u tzv. Departure Village prije starta svake etape. Flota bijelih Superb Combija zadužena je za prijevoz VIP gostiju i međunarodnih predstavnika medija.

Podrazumijeva se da će se Škoda aktivno predstaviti i u reklamnoj karavani. "Caravane publicitaire", koja je uvedena još u 30-tim godinama prošlog stoljeća, vozi se kao posebna atrakcija jedan do dva sata ispred takmičenja Toura. Brojni gledatelji stižu na dionicu ranije samo zbog karavane, kako bi uživali u raznolikom zabavnom programu.

Tour de France se ubraja u najpopularnija sportska događanja u svijetu. Globalno gledano, samo svjetsko prvenstvo u nogometu i Olimpijske igre mogu privući veći broj gledatelja. Naime, ovaj biciklistički spektakl prati oko 15 miliona gledatelja uz dionice i čak dvije milijarde ljudi ispred malih ekrana. Početak ovogodišnjeg Toura održan je već 2. jula u regiji Zapadne Francuske - Vendée, na obali Atlantika. Nakon tri iscrpljujuće sedmice trka završava 24. jula na Champs-Élysées u Parizu.

Pored hokeja na ledu biciklizam je najvažniji element Škodine strategije sponzorstva. Osim Tour de France Škoda je sponzor i Giro d'Italia, te svjetskog uličnog prvenstva u biciklizmu. Proizvođač automobila iz Mlada Boleslav također aktivno podržava masovne biciklističke utrke humanitarnog karaktera.