Izuzetno visoke ocjene ovom automobilu dodijeljene su i u Bosni i Hercegovini, čemu najbolje svjedoče prodajni rezultati od pojavljivanja na bh. tržištu. Škoda Octavia je neprikosnoveni lider u A segmentu i zauzima 25% tržišnog udjela. Svaki četvrti prodati novi automobil iz ove klase je Škoda Octavia.
„Upravo je dugotrajna vrijednost ovog modela privukla mnogobrojne kupce. Pouzdanost i kvalitet motora, te troškovi održavanja predstavljaju najjače adute u ocijeni ovog modela, a to su prepoznali i učesnici istraživanja JD Power“, ističe Senad Trnka, Škoda marketing menadžer u BiH.
U istraživanju JD Power-a Škoda Superb i Škoda Fabia su zauzele drugo mjesto u svojim segmentima. „Ovo samo dokazuje da je kompletna gama Škoda vozila izrazito cijenjena i predstavlja pouzdan izbor u nepredvidivom vremenu“, zaključuje Trnka.
Prema pomenutom istraživanju Škoda kao proizvođač automobila dijeli drugo mjesto sa Lexusom, odmah iza Jaguara.