{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Škoda nastavlja sa uspjesima, prodaja porasla za 15,3 posto

S
12.1.2012. u 09:13
0
1
Škoda nastavlja sa uspjesima, prodaja porasla za 15,3 posto
0
Škoda nastavlja sa uspjesima, prodaja porasla za 15,3 posto
Škoda je i u 2011. godini nastavila snažni rast i postigla novi rekord prodaje. Ukupna prodaja marke porasla je za 15,3 posto na 879.200 vozila, što znači globalno tržišno učešće od preko 1,4 posto.
Škoda je u 2011.godini prodala 879.200, te time za 116.600 primjeraka nadmašila rekordnu 2010.godinu. Dok je svjetsko tržište u 2011. sa 5,1 posto poraslo na 62 miliona vozila, Škodi je pošlo za rukom ojačati svoju poziciju za čak 15,3 procenta.

Najveća dinamika i dalje se bilježi u Kini, Indiji i Rusiji. Međutim, češki proizvođač postiže rekordne brojke i u većini pojedinačnih tržišta Evrope i ostatka svijeta.

Odlični rezultati prodaje su zabilježeni i u Bosni i Hercegovini. Ukupno je prodato i isporučeno 2132 Škoda modela čime je ostavreno tržišno učešće od preko 20 posto. Octavia sa ukupno prodata 952 vozila, odnosno Fabia sa 1021 su najprodavanija dva modela u svojim klasama na bosanskohrecegovačkom tržištu. Osim njih odlične rezultate u prodaji bilježi i model Yeti sa 77 prodatih modela, Superb sa 38, Roomster sa 17 te Praktik sa 27 prodatih modela.

"Zadovoljni smo prodajnim rezultatima u 2011", ističe Ibrahim Kaba Škoda brend menadžer u BiH, koji se zahvalio kupcima na ukazanom povjerenju. "Kupac je u centru naše pozornosti i mi se trudimo ponuditi kvalitetan proizvod uz pristupačnu cijenu".

Snažan rast prodaje marka bilježi u svim regijama svijeta: u centralnoj i istočnoj Evropi Škoda je sa 231.600 prodatih automobila održala svoj tempo rasta, a na prostoru Azije/Pacifika prodaja je sa 256.100 isporuka narasla za 26,0 posto.

"U 2011. godini Škoda je realizovala najjači rast prodaje ikad", kazao je Jürgen Stackmann, član Uprave za marketing i prodaju kompanije Škoda. "Uspjelo nam je postići nove rekorde prodaje u svim regijama, te ojačati našu poziciju na svim tržištima svijeta", dodaje Stackmann.

"Implementacija naše strategije rasta 2018 napreduje izvrsno", rezimira čelni čovjek proizvođača ŠKODA, prof. dr. h.c. Winfried Vahland. "Dostigli smo novi prodajni rekord, ali i unaprijedilii proizvodnju, pojačali našu značajnu prisutnost na tržištima širom svijeta, te povećali naš financijski rezultat, kako u našoj domovini Evropi tako i u našim rastućim tržištima", objašnjava prof. Vahland.

879.200 isporuka u 2011. godini znači novi rekord u historiji Škode. Sljedeći cilj je jasno definisan: do 2018. povećati prodaju na najmanje 1,5 milion primjeraka godišnje. "Za ostvarenje ovog cilja pobrinula se izvrsna 2011.godina. I za tekuću godinu planiramo značajno širenje modelske palete, te intenziviranje naših aktivnosti u Evropi i svijetu", naglašava prof. Vahland.

Tržišta s dinamičnim rastom

Škoda je i u Rusiji postigla novi rekord prodaje - sa 74.100 primjerka ovo je tržište naraslo za impresivnih 62,5 posto.

U Kini je Škodina prodaja porasla za 21,9 posto na 220.100 prodatih vozila.
Nedugo nakon uvođenja na indijsko tržište, u novembru 2011., model Rapid je u Indiji proglašen najboljim porodičnim vozilom. Inače, ovo za Škodu jedno od strateških tržišta razvija se veoma pozitivno, o čemu svjedoči rezultat iz prošle godine - rast od 49,9 posto odnosno preko 30.000 prodatih vozila.

Širenje proizvodnih kapaciteta u cijelom svijetu

Češki proizvođač automobila jača svoju prisutnost u svijetu automobila stalnim investiranjem u nove modele, modernizaciju i širenje kapaciteta. Tako je do sredine 2012. godine predviđeno proširenje glavne tvornice u Mladá Boleslav, nakon čega će se, pored bestsellera Octavije i Fabije, u proizvodni proces uvesti i treći model . Paralelno će uslijediti povećanje proizvodnje za Octaviju - sa trenutnih 800 na 1.200 primjeraka dnevno. U tvornici Vrchlabí se od kraja ove godine uvodi proizvodnja mjenjača s dvostrukim kvačilom, tzv. DSG, i to za vozila marke Škoda, Volkswagen, Seat i Audi.

U okviru saradnje Volkswagen Group Rusija s ruskom GAZ grupom u ruskoj će se tvornici Nischni Novgorod proizvoditi model Yeti. U obje kineske Joint Ventures tvornice Volkswagen koncern će do 2016. investirati 14 milijardi eura; ova investicija obuhvata izgradnju novih proizvodnih pogona, kao i proizvodnju novih modela. Trenutno se u Kini proizvode Škodini modeli Octavia, Fabia i Superb; njima se 2013. pridružuje model Yeti. Time ŠKODA nastavlja svoju međunarodnu strategiju rasta 2018 koju je pokrenula prije godinu dana.

"Uvjereni smo u naš pozitivan budući razvoj. Zbog toga investiramo u sve naše proizvodne lokacije, kao i u razvoj naše prodajno-servisne organizacije u svim regijama svijeta. I, svakako, želimo nadmašiti našu konkurenciju", objašnjava Stackmann.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: