{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Škoda nastavlja sa rastom prodaje

S
24.5.2010. u 11:44
0
3
Škoda nastavlja sa rastom prodaje
0
Škoda nastavlja sa rastom prodaje
Porast ukupne prodaje u Škoda Autu, najvećem češkom proizvođaču, nastavlja se i u aprilu. Broj isporučenih vozila prema kupcima od početka ove godine porastao je na 242.087 (+18,6 posto). Posmatrajući rezultate u aprilu, kompanija je proizvela i isporučila 63.177 vozila (3.5 posto više nego u aprilu 2009.)
Najvažniji faktor koji je doprinio porastu prodaje je kinesko tržište gdje je u aprilu isporučeno 12.108 vozila, što predstavlja porast od 31.4 posto u poređenju sa istim periodom prošle godine. Dobri prodajni rezultati zabilježeni su i na ostalim prekookeanskim tržištima + 65,6 Najvažniji faktor koji je doprinio porastu prodaje je kinesko tržište gdje je u aprilu isporučeno 12.108 vozila, što predstavlja porast od 31.4 posto u poređenju sa istim periodom prošle godine. Dobri prodajni rezultati zabilježeni su i na ostalim prekookeanskim tržištima + 65,6 posto , dok rast na istočnim tržištima iznosi 7,7 posto uprkos dosta teškoj ekonomskoj situaciji. U zapadnoj Evropi (izuzev Njemačke) rezultati prodaje su 38 posto bolji u poređenju sa prošlom godinom.

Najveća potražnja zabilježena je na domaćem tržištu u Češkoj Republici, gdje je u aprilu isporučeno 5.604 vozila, što je 24Najvažniji faktor koji je doprinio porastu prodaje je kinesko tržište gdje je u aprilu isporučeno 12.108 vozila, što predstavlja porast od 31,4 posto u poređenju sa istim periodom prošle godine. Dobri prodajni rezultati zabilježeni su i na ostalim prekookeanskim tržištima + 65,6 posto, dok rast na istočnim tržištima iznosi 7,7 posto uprkos dosta teškoj ekonomskoj situaciji. U zapadnoj Evropi (izuzev Njemačke) rezultati prodaje su 38 posto bolji u poređenju sa prošlom godinom.

Najveća potražnja zabilježena je na domaćem tržištu u Češkoj Republici, gdje je u aprilu isporučeno 5.604 vozila, što je 24Najvažniji faktor koji je doprinio porastu prodaje je kinesko tržište gdje je u aprilu isporučeno 12.108 vozila, što predstavlja porast od 31,4 posto u poređenju sa istim periodom prošle godine. Dobri prodajni rezultati zabilježeni su i na ostalim prekookeanskim tržištima + 65,6 posto, dok rast na istočnim tržištima iznosi 7,7 posto uprkos dosta teškoj ekonomskoj situaciji. U zapadnoj Evropi (izuzev Njemačke) rezultati prodaje su 38 posto bolji u poređenju sa prošlom godinom.

Najveća potražnja zabilježena je na domaćem tržištu u Češkoj Republici, gdje je u aprilu isporučeno 5.604 vozila, što je 24 posto više nego u prethodnoj godini. Sa 754 modela najveći porast u prodaji na domaćem, češkom, tržištu bilježi Octavia Combi Tour (185 vozila prošle godine). Sa ovim i ostalim količinama prodatih Škoda modela, tržišno učešće Škode na češkom tržištu iznosi 36.59 posto.

U Njemačkoj, drugom najvećem tržištu pored Kine, češki proizvođač je u aprilu isporučio 10.199 vozila. “Prodaja je opala za 35 posto u poređenju sa prethodnom godinom koja je imala program državnih podsticaja za rabljena vozila. S tim u vezi, na ovom tržištu prodali smo 43.268 vozila u ovoj godini (što je 7 posto više nego u 2008. godini kada nije bilo državnih podsticaja) i tako odbranili poziciju najboljeg njemačkog importera” kazao je Reinhard Fleger, član Uprave za prodaju i marketing. više nego u prethodnoj godini. Sa 754 modela najveći porast u prodaji na domaćem, češkom, tržištu bilježi Octavia Combi Tour (185 vozila prošle godine). Sa ovim i ostalim količinama prodatih Škoda modela, tržišno učešće Škode na češkom tržištu iznosi 36.59 posto.

U Njemačkoj, drugom najvećem tržištu pored Kine, češki proizvođač je u aprilu isporučio 10.199 vozila. “Prodaja je opala za 35 posto u poređenju sa prethodnom godinom koja je imala program državnih podsticaja za rabljena vozila. S tim u vezi, na ovom tržištu prodali smo 43.268 vozila u ovoj godini (što je 7 posto više nego u 2008. godini kada nije bilo državnih podsticaja) i tako odbranili poziciju najboljeg njemačkog importera” kazao je Reinhard Fleger, član Uprave za prodaju i marketing. više nego u prethodnoj godini. Sa 754 modela najveći porast u prodaji na domaćem, češkom, tržištu bilježi Octavia Combi Tour (185 vozila prošle godine). Sa ovim i ostalim količinama prodatih Škoda modela, tržišno učešće Škode na češkom tržištu iznosi 36.59 posto.

U Njemačkoj, drugom najvećem tržištu pored Kine, češki proizvođač je u aprilu isporučio 10.199 vozila. “Prodaja je opala za 35 posto u poređenju sa prethodnom godinom koja je imala program državnih podsticaja za rabljena vozila. S tim u vezi, na ovom tržištu prodali smo 43.268 vozila u ovoj godini (što je 7posto više nego u 2008. godini kada nije bilo državnih podsticaja) i tako odbranili poziciju najboljeg njemačkog importera” kazao je Reinhard Fleger, član Uprave za prodaju i marketing. , dok rast na istočnim tržištima iznosi 7.7 posto uprkos dosta teškoj ekonomskoj situaciji. U zapadnoj Evropi (izuzev Njemačke) rezultati prodaje su 38 posto bolji u poređenju sa prošlom godinom.

Najveća potražnja zabilježena je na domaćem tržištu u Češkoj Republici, gdje je u aprilu isporučeno 5.604 vozila, što je 24 posto više nego u prethodnoj godini. Sa 754 modela najveći porast u prodaji na domaćem, češkom, tržištu bilježi Octavia Combi Tour (185 vozila prošle godine). Sa ovim i ostalim količinama prodatih Škoda modela, tržišno učešće Škode na češkom tržištu iznosi 36.59 posto.

U Njemačkoj, drugom najvećem tržištu pored Kine, češki proizvođač je u aprilu isporučio 10.199 vozila. “Prodaja je opala za 35 posto u poređenju sa prethodnom godinom koja je imala program državnih podsticaja za rabljena vozila. S tim u vezi, na ovom tržištu prodali smo 43.268 vozila u ovoj godini (što je 7 posto više nego u 2008. godini kada nije bilo državnih podsticaja) i tako odbranili poziciju najboljeg njemačkog importera” kazao je Reinhard Fleger, član Uprave za prodaju i marketing.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: