Samo u regionu zapadne Evrope prodata su 327.222 vozila, čime je došlo do povećanja tržišnog učešća od 2,2 posto.
"Škoda" je nadmašila svoje rezultate prodaje i na njemačkom tržištu sa 118.692 prodata primjerka,što predstavlja povećanje tržišnog učešća s 3,4 na 3,8 posto.
Uspjeh u 2007. "Škoda" je zabilježila i na matičnom tržištu Češke. Čak 64.306 kupaca odlučilo se za kupovinu nekog od modela te automarke, što je za jedan posto više nego u 2006. godini. Ipak, istočnoevropsko tržište za "Škodu" je bilo najprofitabilnije i tu je u odnosu na godinu prije povećanja prodaja za 34 posto. Ukupno su prodata 95.032 vozila.
Tržište Rusije prednjači s prodajom vozila "Škode" u ovom regionu – tamo je prodaja udvostručena u odnosu na 2006. godinu (27.535 vozila). Najprodavaniji model u prošloj godini bio je "octavia" (limuzina, combi, scout) s 237.422 prodata primjerka, što je za 18 posto više u odnosu na 2006. godinu.
Sa 232.890 prodatih primjeraka "fabia" je u 2007. godini zabilježila lagani pad u odnosu na 2006., što je vjerovatno uvjetovano izlaskom starog i uvođenjem na tržište novog modela, smatraju u "Škoda autu".