Ne odstupajući od svoje filozofije kvaliteta i inovativnosti, Polo je kombinirao nove tehnologije sa vrhunskim dizajnom, ali cijena je ostala na istom nivou kao i kod prethodnika, a troškovi održavanja u cjelosti transparentni. Zahvaljujući ovim činjenicama, novi Polo na listi Saveznog udruženja društava za osiguranje Njemačke pozicionirao se kao “Najbolji automobil svoje klase”.
Zahvaljujući još optimalnijoj krutosti karoserije i veoma inteligentnoj konstrukciji sistema na branicima novog Pola smanjeni su troškovi popravke ovog vozila. Praktičnosti ne nedostaje pa su tako klima paket ili izduvni sistem konstruisani tako da u slučaju sudara u gradskim uslovima ostaju neoštećeni. Proizvođač vozila mislio je i na klasifikaciju osiguranja koji je proizvodnjom svojih vozila osigurao povoljniju poziciju u ovakvoj klasifikaciji: manja šteta na vozilu u slučaju sudara znači povoljniji razred osiguranja.
Za potpuno kasko osiguranje njemačka vozila podliježu crash normi od 15-16 km/h. Sljedeći kriterij je jednostavnost održavanja vozila, dok su reference vozača, statistika u osiguranju kao i ponašanje vozila u slučaju sudara također značajne stavke za osiguravajuće društvo u slučaju potpunog kaska.