{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Sedam marki automobila sa lošom reputacijom

S
4.4.2011. u 21:05
0
2
Sedam marki automobila sa lošom reputacijom
0
Sedam marki automobila sa lošom reputacijom
Kvaliteta znači različite stvari različitim kupcima automobila, od pouzdanosti, preko ekonomičnosti, pa do funkcionalnosti. Te karakteristike mogu upropastiti ili učiniti prodaju izuzetno uspješnom. Pohvale i kritike se brzo šire u javnosti.
Neke marke su i dalje u usponu, kada se govori o iskustvima kupaca s kvalitetom automobila različitih proizvođača, dok neke marke tonu na dno te liste zbog istih faktora.

Američka analitička kompanija ALG dva puta godišnje pravi listu najbolje i najlošije ocijenjenih automobila po mišljenju kupaca na američkom tržištu.

Posljednje istraživanje je donijelo radost mnogim proizvođačima, uključujući Toyotu i Lexus, uprkos nedavnim problemima i povlačenju vozila sa tržišta. Toyota je ranije imala problema sa neželjenim ubrzanjem automobila. Mercedes-Benz, BMW, Honda i Ford također stiču sve veću popularnost. Za neke proizvođače istraživanje nije bilo dobra vijest.

FIAT

Talijanski FIAT mora izbrisati loše uspomene na automobile iz sedamdesetih kako bi uvjerio Amerikance da FIAT 500 opravdava cijenu od 15.500 dolara. Od mogućih 100 bodova, FIAT je osvojio 37,5.

Smart

Za Smart 2011. godina nije bila dobra. Veoma mali model Fortwo je ostvario malu prodaju, vjerovatno zbog nedostatka praktičnosti i ekonomičnosti. Električni Fortwo bi mogao popraviti dojam. Ovaj mališan je sakupio 39,8 bodova.

Dodge

Iako je osvojio 45,5 bodova, što i nije iznenađenje zbog nepouzdanosti, Dodge bi mogao doživjeti uspjeh prodajom modela Grand Caravan i Journey.

Suzuki

Suzuki je jedna od japanskih marki koja već duže vrijeme nije ostvarila zadovoljavajuću prodaju na američkom tržištu. Uprkos rezultatu od 47,1 bod, sedan Kizashi je dobro prihvaćen.

Chrysler

Chryslerova ponudu čine samo tri automobila, uključujući Chrysler 300. Nedostatak inovativnosti u kombinaciji sa lošijom pouzdanošću je rezultiralo sa 47,1 bodom.

KIA

Korejski proizvođač automobila KIA je pravi primjer kako se sreća na tržištu može promijeniti. Popularnost KIA-e je u porastu sa 49,3 boda. Novi automobili, Sorento, Soul, Sportage i Optima su sve bolje prihvaćeni kod kupaca.

Jeep

Jeep ima problema sa pouzdanošću, tačnije model Grand Cherokee. Broj osvojenih bodova na ALG-ovoj listi je 52,7.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: