SEAT je godinu svog 60-godišnjeg jubileja završio sa izvanrednim rezultatom. Tokom devet mjeseci u prošloj godini, SEAT je bio najprodavanija marka na španskom tržištu, što se nije desilo od 1979.godine.
Ukupan broj registrovanih vozila u 2010. godini iznosio je 982.015 vozila, što je za 3,1% više nego prethodne godine. U okviru toga, SEAT je prodao 89.392 automobila, što je za 6,7% više u odnosu na prošlu godinu. Time je španski brend jedini koji je ikad postigao tržišno učešće veće od 9%.
Najznačajnije povećanje prodaje u odnosu na prošlu godinu zabilježeno je kod modela Exeo i Alhambra. Pored ovih modela, značajan doprinos prodaji dao je i novi model Ibiza ST.
Možda vas zanima
Sjajne reakcije publike
Helem Nejse predstavio četvrti album: 15 novih pjesama s cijelim spektrom muzičkih žanrova
Dizajnerica i ugostitelj
Utjecaj duhanskog dima na odjeću i čulo okusa: Šta su otkrili Stankica Stojanović i Eldar Resić
Vezani članci
Snimak iz unutrašnjosti
Evo šta se događa u automobilskoj gumi prilikom vožnje
Za svaku pohvalu!
Nedžad Hodžić iz Travnika je potpuno samostalno napravio terensko vozilo
Nedaleko od Palerma